טבעי,ריפוי, אנרגיה, הילינג
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
ריפוי אנרגטי ותפקידו של המרפא
תאריך פרסום: 08/12/2013
מאת: אמרי גניאל
תגיות: אנרגיה,  ריפוי,  הילינג

ריפוי אנרגטי ותפקידו של המרפא

ריפוי אנרגטי הוא דרך ליצור התמרה בחיינו ע"י שימוש באנרגיה הקיימת בכל מקום ביקום.      הגישה מגיעה מתוך ראייה שהכל הוא אנרגיה ובגלל שאנרגיה היא דבר דינאמי, היא גם ניתנת להשפעה ולהתמרה. הכל זה אנרגיה בעולם ולכל דבר יש את התדר שלו. מחשבה, רגש או כסא- להכל יש תדר מסוים בעולם שלנו. גם התודעה שלנו היא אנרגיה רק שהיא הרבה יותר מעודנת ויכולת ההשפעה עליה תלויה במטפל.

הגישה לעולם האנרגטי קיימת באופן טבעי אצל ילדים, אצל רוב המבוגרים היא כבר יכולת נרכשת, כל אחד יכול ללמוד איך לעבוד עם אנרגיה ויכול לשכלל את יכולתיו עם הזמן.  ברור שיש גם כשרון טבעי- כמו בכל תחום. לדוגמא- כולם יודעים לשחק כדורגל, אבל לא כולם ישחקו כמו כריסטיאנו רונאלדו. וגם הוא ממשיך לשכלל יכולות ככל שהזמן עובר.

רוב המטופלים שמגיעים, יכולים להרגיש אנרגיה כבר במפגש הראשון. הם חווים תחושות וריפוי שמעולם לא חוו מקודם, תחושות פנימיות שלא ענו על ההגדרות הקיימות אצלם וזה פתח להם צוהר למרחב חדש של תחושות פיזיות ורגשיות שלא ידעו שקיים בכלל. זה מאפשר להם להאמין בפוטנציאל העצמי של ריפוי הקיים אצלם.

מניסיוני, אני נתקל לא מעט בהנחות אשר שוללות קיום של אנרגיה. אנשים נוטים באופן מאוד אנושי לגלות חוסר הבנה או הכחשה למה שלא מוחשי בעיניהם. ולמרות זאת הם מקבלים דוגמאות פשוטות מחיי היומיום כמו רדיו שפועל דרך תדר מסוים או היכולת לדבר דרך פלאפון,בעקבות זאת, אפשר להבין שאנרגיה לריפוי יכולה דווקא להיות דבר הגיוני אם חושבים על זה קצת. הסיבה העיקרית היא שבני אדם כמונו, מתרבות מערבית שוכחים להיות מחוברים לטבע, שוכחים מהכלל.

כהילר, למדתי ושכללתי את היכולות שלי לעבוד עם כל תדר הקיים בעולם- תדרים של חיות, צמחים, פרחים, קריסטלים, תדר של אהבה, חמלה או אלמנטים כמו אש, אדמה, מים וכ'ו.  יש לי את היכולת לעבוד עם איבר, מרידיאנים, מערכת הצ'אקרות, בלוטה, שריר וכ'ו. ישנה אפשרות לנקות ערוצים אנרגטיים שדרכם זורמת אנרגיה בגוף, לשחרר טראומה פיזית או רגשית מהגוף ומההיבט הפיזי גם לשחרר את הזכרון של הטראומה ברמת התא, אפשר לשדרג את תפקודם של איברים שונים ומערכות שונות בגוף, להשפיע  על ה ד.נ.א, לנטרל מחלות שאין לרפואה המערבית כלים לטיפול בהם כגון- סרטן, תסמונת העייפות הכרונית, מחלת הליים, שפעת ועוד, למוסס מטענים קרמתיים, לנקות את ערוץ הקונדאליני( כן, כן!!!), להכיל, להתמודד ולמוסס דפוסים ומטענים רגשיים הקיימים בגוף ויש עוד הרבה דברים..., הנקודה היא שמתוך הראייה שהכל הוא אנרגיה מתאפשרת טווית מציאות שבה אפשר להשפיע על חיינו ולבחור לשנות נושאים שונים איתם אנו מתמודדים מהשורש. לבחור בהתפתחות וצמיחה ולא בתקיעות ובשבירת הראש בקיר. היכולת לשנות דברים המפריעים לנו בחיים קיימת, הדלת פתוחה- רק צריך לעבור בה ולעשות צעד.

להילר או שאמאן במילים אחרות, יש גם תפקיד של מתווך- לזמן אנרגיה, להעביר מידע. הילר/שאמאן יושב בין כל המימדים אבל יותר עמוק מהם. אנרגית ריפוי יכולה לבוא, מתוך מקום שחובק את כל המימדים ואפשר לזמן כל אנרגיה שקיימת בעולם שתתמוך בריפוי של אותו אדם. כשאני פוגש מטופל אני עוטה דמות שנעימה למטופל ומבטל את העצמי, כשאני מקשיב לבן אדם ונקי- הוא חווה את עצמו ויש לו מקום לפגוש את התכנים האישיים שלו- זה מה שמאפשר למטופל להגשים את פוטנציאל הריפוי הקיים אצלו, זו מהות הריפוי.

 

 

 

אמרי גניאל- מתמחה באומנויות ריפוי אנרגטיות ופיזיות מגוונות בארה"ב וישראל.

הטיפול הוא ריפוי אינטגרטיבי שעושה שימוש בכלים וידע דרך 3 גישות עיקריות לגוףדרך המימד הפיזי, אנרגטי וקרניוסקראל. השילוב של אלמנטים אלו עונה על צרכיהם השונים של המטופלים. שילוב זה מביא את הריפוי באופן עמוק ועוזר לממש את פוטנציאל הריפוי העצמי של כל מטופל.

משנת 2009 חי ופועל בישראל.מקיים טיפולים בקליניקה פרטית ובקופ"ח מאוחדת. מעביר קורסים ליחידים ולקבוצות, קורסים יעודיים למטפלים באופן פרטי ובמרכזי לימוד שונים.

 

למידע נוסף: 050-2023828        אתר: www.imriganiel.com

 

לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן