טבעי,רפואה משלימה, רפואה טבעית, רפואה אלטרנטיבית, טבעי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
לוח אירועים טבעי
<< מאי 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
חיסון למניעת סרטן צוואר הרחם...האם כדאי לרוץ ולעשות?
תאריך פרסום: 11/12/2008
תגיות: סרטן
שוקלת לעשות חיסון למניעת סרטן צוואר הרחם? תשקלי שוב ושוב... ושוב...
מאמר זה מכיל תקציר של מאמר מקיף שפורסם ע"י מייק אדאמס מ- NaturalNews.com. לעיון במאמר המלא באנגלית לחצו כאן

 
מה אתן יודעות על גרדסיל? בשנים האחרונות, משווק גרדסיל כחיסון הפלא שיסייע לכן להילחם ב-HPV ויעזור לכן למנוע את סרטן צוואר הרחם. אך, לפני שאתן רצות לחסן את עצמכן, כדאי שתקראו הלאה...
 
פפילומה אנושית גניטאלית (HPV) הינה הזיהום הנגיפי הנפוץ ביותר בקרב המחלות המועברות במגע מיני. עד כה תועדו למעלה מ-100 סוגים של HPV אשר מרביתם עלולים לגרום לדלקות עור וליבלות (warts) בידיים, בכפות רגליים או באיברי המין. ע"פ המרכז האמריקאי לבקרה ולמניעת מחלות (CDC), ב-90% מהמקרים מערכת החיסון שלנו נאבקת בהצלחה בוירוס זה ומכריעה אותו באופן טבעי בתוך כשנתיים.
 
הידעתן? חיסון הגרדסיל כולל 4 סוגים של HPV. אם נדבקתן באחד מ-96 הסוגים האחרים, אז... החיסון לא יעזור לכן. ואם נדבקתן באחד מארבעת הסוגים הכלולים בחיסון לפני שקיבלתן את החיסון, אז... החיסון לא יעזור לכן.
 
ארבע פנים לחיסון הגרדסיל
גרדסיל משווק כ"בטוח לחלוטין", ללא סיכונים בריאותיים וללא סיכונים מוגברים למחלות. נשאלת השאלה האם הכרזות שיווקיות אלה מבוססות על מדע או... על שיקולים מסחריים. 
אוכלוסיית הנשים ביחס ל-HPV ולגרדסיל מחולקת לארבע קבוצות:
  1. נשים בתולות שלא קיבלו את החיסון.
  2. נשים בתולות שקיבלו את החיסון.
  3. נשים פעילות-מינית שלא קיבלו את החיסון.
  4. נשים פעילות-מינית שקיבלו את החיסון.
ממסמכי מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) מסתבר ש:
  1. לנשים בתולות שלא קיבלו את החיסון אין סיכון לסרטן צוואר הרחם.
  2. לנשים בתולות שקיבלו את החיסון אין כל תועלת מהחיסון.
  3. לנשים פעילות-מינית שלא קיבלו את החיסון נוכחות וירוס ה-HPV בגוף שלהן הינה מבוקרת ע"י מערכת החיסון ואינה מובילה לסרטן צוואר הרחם (כן, קראתן נכון!). למעשה, משנת 2003, ארגון ה-FDA שינה את עמדתו בנוגע ל-HPV ודיווח על כך שאין קשר בין וירוס הפפילומה לבין סרטן צוואר הרחם.
  4. לנשים פעילות-מינית שקיבלו את החיסון הסיכון לפתח פוליפים (lesions) טרום-סרטניות עולה ב-44.6%.
במילים אחרות, לגרדסיל אין ערך מוסף באף אוכלוסיית יעד! אבל לפחות בקבוצה אחת הגרדסיל מעלה את הסיכון לסרטן צוואר הרחם ב-44.6%. כלומר, גרדסיל לא יעזור לאף אחת מכן אבל בהחלט יזיק לחלק מכן.

עד כמה בטוח זה "בטוח לחלוטין"?
מפאת היעדר מחקרים קליניים ארוכי טווח, לא ידוע מהן תופעות הלוואי לטווח רחוק של גרדסיל. לעומת זאת, מצטבר מידע רב על תופעות לוואי מיידיות ותגובות אלרגיות חמורות ביותר:
  • כאב, נפיחות וגירוד מקומיים כתוצאה מהזריקה.
  • חום, בחילות, סחרחורות, הקאות.
  • התעלפויות.
  • GBS) Guillain-Barre Syndrome) - תסמונת ע"ש גיליאם ברה הינה תגובה דלקתית אוטו-אימונית שבה תוקפת מערכת החיסון חלקים ממערכת העצבים ומביאה לשורה של תסמינים הכוללים הפרעות תנועתיות ותחושתיות.
  • Bells Palsy - שיתוק עצב הפנים.
  • התקפי כיפיון (seizures).
  • כאבי ראש.
  • כאבי מיפרקים ושרירים.
  • חולשה ועייפות כללית.
מסקירה של מערכת ה- VAERS((Vaccine Adverse Events Reporting System האמריקאית עולה שאלפי תגובות אלרגיות ותופעות לוואי דווחו עד כה בארה"ב. באוגוסט, 2007, לדוגמא, המערכת כללה את הדיווחים הבאים:
  • 5 מקרי מוות.
  • 31 מקרים של נערות/נשים שכמעט מתו.
  • 1,385 מקרים של נערות/נשים שהוחשו לחדר מיון.
  • 451 מקרים של נערות/נשים שלא התאוששו מתופעות הלוואי והתגובות האלרגיות.
  • 51 מקרים של נערות/נשים שנותרו נכות בעקבות החיסון.
באוסטרליה דווחו עד כה מאות מקרים של שיתוק, התקפי כיפיון וסחרחורות. באוסטריה ובגרמניה דווחו שני מקרי מוות. Financial Times הבריטי דווח על 11 מקרי מוות ועל תגובות חמורות לחיסון כגון: תסמונת גיליאם ברה, שיתוק עצב הפנים, התקפי כיפיון, קרישי דם, בעיות לב ואפילו הפלות ופגמים עובריים.

מה מכיל חיסון הגרדסיל?
בנוסף ל-4 סוגים של וירוס ה-HPV, החיסון מכיל:
  • תוספי אלומיניום. מחקרים מדעיים מצביעים על קשר ישיר בין תוספים אלה לבין טרשת נפוצה, מחלת אלצהיימר ופרקינסון.
  • Polysorbate 80. ניסויים מדעיים מצביעים על קשר ישיר בין תרכובת זו לבין חוסר-פוריות בעכברים.
  • Sodium borate. מרכיב עיקרי בתכשירי הדברה נגד מקקים.
מסקנות
עיון מעמיק בהררי המידע המדעי המצטבר בנושא זה ובמסמכים הפנימיים של מינהל המזון והתרופות האמריקאי ((FDA מעלה מספר שאלות קשות: הכיצד אין דיון ציבורי בנושא עמדתו החדשה של ה-FDA בחמש השנים האחרונות בנוגע לקשר (או, ליתר דיוק, חוסר הקשר) בין HPV לבין סרטן צוואר הרחם? איך ייתכן שחיסון זה, על כל הסיכונים וחוסר התועלת שבו, משווק בצורה כה אגרסיבית בארה"ב וברחבי העולם? איך ייתכן שמספר מדינות בארה"ב כבר הפכו אותו לחיסון מנדטורי לילדות ולנערות?
התשובה המתבקשת הינה "follow the money trail". גרדסיל הינו החיסון היקר ביותר בעולם כיום ומחירו בארה"ב נע בין 400$ ל-500$. אם נכפיל סכום זה בעשרות ומאות מיליוני נערות ונשים ברחבי העולם נקבל סכומים אגדיים שחברת Merck תשמח מאוד להוסיף למאזן ההכנסות שלה...
 
לדעתו של מייק אדאמס, שיווק אגרסיבי של גרדסיל ע"י חברות הפארמה וארגונים ממשלתיים ברחבי העולם גובל בחוסר אחריות ואינו מבוסס על מדע אמין אלא על "מם" ((meme. מושג זה הוטבע על ידי ריצ'ארד דוקינס בספרו "הגן האנוכי" ומטרתו להסביר התפשטות של רעיונות ותופעות חברתיות. מם, המזכיר וירוס בהתנהגותו, הינו רעיון שמתחיל לחזור על עצמו ביודעין בתוך החברה, משוחזר ומועתק אינספור פעמים, צובר מומנטום עד שהוא הופך לנורמה. מהו המם במקרה זה? וירוס הפפילומה גורם לסרטן צוואר הרחם, ולכן חיסון נגד וירוס זה ימנע את סרטן צוואר הרחם ויציל חיים. כפי שתיווכחנה בעצמכן לאחר עיון במקורות המצורפים, רעיון זה הינו לקוי ביסודו ומסוכן לבריאותכן.
 
 
 
מקורות 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות
טוען תגובות...