טבעי,סאן טאץ',שמש,ריפוי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
סאן-טאץ' – אומנות הריפוי השלמה בעזרת אנרגיות השמש
תאריך פרסום: 29/07/2007
מאת: מערכת
סאן-טאץ' היא שיטת טיפול חזקה מאוד, הפותרת את מגוון הבעיות של האדם, בכל הרבדים.
כיום אנו מודעים למוגבלותה של הרפואה הקונבציונלית לגבולות הגוף הפיזי בלבד. רופא טוב, יוכל לרפא את מחלותיכם בגוף הפיזי ללא נגיעה ממשית בשורש הבעיה. לעומת זאת, מרפא שלם טוב – יוכל לרפא את מכלול הוויתכם ולהפוך את חייכם לבריאים, שמחים ומאושרים יותר. בעזרת הסאן-טאץ', תוכלו להפוך למרפאים שלמים טובים.
סאן-טאץ' היא אומנות הריפוי של כל הגופים – דרך עבודה על הגוף הפיזי. בסאן-טאץ' העיקר הוא תשומת הלב והמודעות של המטפל. בעת תהליך הלימוד מועברים לתלמיד סוגי תשומת-לב, השונים לחלוטין מתשומת הלב אליה אנו רגילים בחיי היום-יום שלנו. בעזרת יצירת תנוחה מסויימת בגוף הפיזי, עם שילוב תשומת-הלב, נוצר בחלל הטיפול ערוץ אנרגיה המרפא הן את המטפל והן את המטופל בכל הרבדים ומוציא את שניהם נשכרים עד מאוד מהתהליך.
בשיטה קיימים אלמנטים לריפוי אדם אחר, וגם אלמנטים רבים לריפוי עצמי.
העבודה בסאן-טאץ' מתבצעת, כאמור, דרך הגוף הפיזי. מהצד נראה טיפול סאן-טאץ' כמו יוגה-זוגית, או כמו מסז' תאילנדי. הוא נראה פשוט כמו סדרת מתיחות ולחיצות שמבצע המטפל. אך כל מטפל בשיטה יעיד, שבעזרת המודעות ותשומת הלב הממוקדת, הטיפול הוא הרבה מעבר. ערוץ האנרגיה הנוצר בכל טיפול "שוטף" את המטפל והמטופל באנרגיות ריפוי עוצמתיות שמקורן מאנרגיית השמש, המסוגלות לפתור כל בעיה שהיא, החל מבעיות בגוף הפיזי כמו בעיות גב, ברכיים, בעיות במערכת לב-ריאה, כליות, מערכת כלי הדם דרך בעיות כמו נדודי-שינה, פחדים, מועקות וכד', ועד לעבודה על בעיות פסיכו-סומטיות ברמות הגבוהות של הטיפול. הבעיות לא נעלמות או מתאדות, אלא עוברות תהליך טראנספורמציה, למשהו מועיל וטוב לנו. הטיפול לא מצריך מהמטפל כוח פיזי מיוחד, גמישות גבוהה במיוחד, או יכולות אקסטרא-סנסוריות מיוחדות. הכל מועבר לאט לאט ובהדרגה, כך שכל אחד יוכל ללמוד ולהתמקצע בשיטה.
כל אחד, בכל גיל, בכל מצב בריאותי, יכול ללמוד סאן-טאץ' ולהפיק מזה תועלת רבה. עקרון חשוב מאוד בשיטה הוא, שאם המטפל לא בריא בעצמו, הוא לא מוכן לטפל באחרים. בתהליך הלימוד, ובשלבים הראשונים בעבודה ישנו דגש גדול מאוד על עבודה עצמית ע"מ להגיע למצב בריאותי תקין היאפשר עבודה עם אנשים אחרים בבטחון. חלק מתהליך הלימוד הוא חניכה אנרגטית. החניכה פותחת לאדם ערוץ אנרגטי שהולך איתו מאותו רגע כל הזמן ועוזר לו להתמודד עם בעיות בכל הגופים שלו. לא מעטים הם הדוגמאות שאדם אשר קיבל חניכה, "באופן מפתיע" נפתר משלל בעיות בתחום הפיזי, וכן מאורעות רבים בחייו תפסו כיוון חיובי ותפיסת עולמו השתנתה לטובה, הכל בזכות החניכה ותהליך הלימוד.
אלמנט נוסף לריפוי עצמי הוא ההליכה האנרגטית. בתחילת כל תרגול קבוצתי, ובתחילת כל טיפול אישי, ישנה הליכה ייחודית לשיטה, שמטרתה הנה לצבור אנרגיה וליצור מרחב  טיפולי הפותח ערוץ אנרגיה בעת ביצוע הטיפול. את ההליכה הזו ניתן ואף רצוי לתרגל לבד, כיוון שהיא שונה במהות ממה שאנו מכירים כג'וגינג או ריצה רגילה. אחרי 20 דקות הליכה כזו ירגיש האדם מלא אנרגיה וחיונית, בריא יותר, שמח יותר ומוכן הרבה יותר לכל העתיד לבוא.
בנוסף קיימת טכניקה למטפלים בעזרתה ניתן להרחיב את הערוץ ההולך איתנו תמיד ולרפא בעיות נקודתיות או את כל הגוף באופן כללי, ע"י השקעת 5 דקות יומיות. טכניקה זו מועברת ומוסברת בסדנאות.
אלה הם בקצרה האלמנטים המרכיבים את שיטת הריפוי המלא סאן-טאץ'.
לוח אירועים טבעי
<< מאי 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן