טבעי,רפואה משלימה, רפואה טבעית, רפואה אלטרנטיבית, טבעי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
להיות אדם בוחר של חיי
תאריך פרסום: 21/05/2009
מאת: אורית אלמוג מנחת NLP ודמיון מודרך
תגיות: אנרגיה,  אנרגיות
כשנולדנו פקחנו את עיננו ופגשנו לראשונה באור , האור שרק הראה לנו את הפוטנציאל, אולם המימוש נשאר נתון לבחירתנו.
כמה פעמים אמרתם לעצמכם לפני כל משימה , לו רק הייתה לי היכולת והאפשרות הייתי עושה כך או אחרת וכמה פעמים נשארתם עם הרצון בלבד ללא כל צעד רציני לממש את מה שבאמת התכוונתם להביא לחייכם?
 
כדי להיות מסוגלים לעשות את הצעד הראשון להגשמת יעדכם עליכם להאמין בעצמכם וביכולת שלכם לבצעם.
 
הכל אפשרי . אמנם הגענו עד הלום עם כמה זיכרונות שלא תמיד כולם טובים ואולי חלקם פחות מוצלחים וביניהם כמה אמונות שמגבילות והם כנראה גם אלה שמעצבים בחלקם את מציאות חיינו בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לאו הם בהחלט מהווים פה ושם מכשול בדרכינו.
 
כדיי להיות מסוגלים לעשות את הצעד הראשון להגשמת יעדכם עליכם ראשית להאמין בעצמכם וביכולתכם לבצעם . לכל אחד מאיתנו יש את יכולת הבחירה עד איפה יעמדו אותם מכשולים בדרכינו כי במידה ולא נדע לקחת אחריות על חיינו נוכל לשמוע את עצמנו משתמשים בתירוצים שאומרים זה לא תלוי בי... זה בגלל.... כלומר בו ברגע אנחנו מאפשרים לעצמנו להישאר באותו מצב ולא די בכך אלא נותנים בחולשה זו ייפוי כוח לאחרים לנהל את חיינו.
 
אז איך נדע שאנחנו בוחרים את הבחירות שלנו ומתעלים את מקסימום האנרגיה לטובת שיפור חיינו. ראשית עלינו לקבל החלטה ולהציב מטרה ההחלטה מסמנת את הדרך הכיוון וככל שהיא תהיה יותר מוגדת וברורה כך תמגנט אליה את שנזמן לעצמנו.
 
הכול עניין של רצון וסדר עדיפויות כשאל לנו לשכוח את עצמנו, אם לא תאמין לעצמך שאתה בסדר לא יצליח אחר לשכנע אותך.
 
רקמות התאים שלנו מכילות את דפוסי הגישות שלנו הנוצרים ע"י התנסויות פנימיות וחיצוניות הקולטים את השלילי והחיובי כשהכוח הרגשי משפיע על רקמת התא. נוכל לומר שהביוגרפיה של כל אחד מאיתנו היא הביולוגיה שלנו  הביוגרפיה המורכבת מההתנסויות בחיינו והרגשות הנלוות  להתנסויות  והדרך בה אנו קולטים את החוויות למחשבות המומרות לחומר.
 
כשאנו מביאים את העבר להווה אנו מביאים עתיד מובנה על העבר ואין לנו את היכולת לראות מעבר להתקדם הלאה.
 
למד לכבד את עצמך, התחושה שלנו כלפי עצמנו היא המגדירה את איכות חיינו, ככל שנדע לאהוב את עצמנו שדה האנרגיה שלנו יתחזק ואז יתמעטו הקשרים שלנו עם אנשים והתנסויות שליליות.
בכל אדם קיים הפוטנציאל הבלתי מוגבל לשנות את חייו ולהאמין בעצמו.ללמוד מה הן הגבולות שלנו עקרונות  .היכולת להבין שאנו יוצרים לעצמנו את המציאות בכוח המחשבה יש להביא עצמך להתאמה בין החשיבה לרגש.
 
אני מזמינה אותך לקחת פסק זמן ממרוץ החיים להתבונן ולהתקשר עם האני שלך ולראות איך היית רוצה שחייך יראו למצוא את החוזקות, המשאבים ולהביא לעצמך גמישות התנהגותית ומחשבתית להיות האדם הבוחר של חייך.
 
אורית אלמוג,
מנחת NLP ודמיון מודרך , ומנחת קבוצות לגיל השלישי   ילדיי הגיל השלישי, תקשורת אישית ובין אישית בדרכי ההתמודדות מול הוריי.
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן