טבעי,הילינג מרחוק
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
הילינג מרחוק
תאריך פרסום: 21/06/2010
מאת: אורנה רחל וינר
תגיות: אנרגיה,  ריפוי,  הילינג
בעבודתי כהילרית עלה לא אחת הצורך בטיפול מרחוק. זה התחיל  משיחות עם בנות משפחה שביקשו הקלה למכאוביהן, והתרחב למטופלים, שעמדו על כך ששיטות עבודתי מאפשרות גם טיפול בטלפון. ולעתים הגיעו מטופלים חדשים שלא הכרתי, ומסיבות שונות רצו את הטיפול דווקא בדרך זו – מרחוק ובלי להגיע אלי. אספר כאן על מעט מהמקרים האלו.
ל. קיבלה לפתע כאבי גב חזקים. שלושה ימים שכבה ללא מזור. לבסוף פנתה אלי וסיפרה על מצוקתה. ביררנו את הרקע למאורע, מצאנו סיבות אפשריות, ולבסוף אמרתי, שאת הריפוי עצמו אעשה רק לעת לילה. וזאת עשיתי. למחרת  סיפרה לי ל', שזמן מה אחרי שהלכה לישון, במצב של נים ולא נים, היא חשה וראתה את דמותי בחדרה. למחרת קמה, הניעה את גווה, והכאב היה כלא היה.
 
מטופלת קבועה השיחה לפני את ליבה על מערכות היחסים הקשות שהיו לה עם כמה מבנות משפחתה, אחיות וגיסות. היא אהבה אותן רצתה מאוד בקשר טוב איתן, אך הן משום מה לא ''פרגנו'' לה והיו מלאות ביקורת על דרכה ואישיותה הייחודית. תוך כדי הטיפול שהתארך קמעא, בעודה יושבת בחדרי, עלה על דעתה לבדוק את המשיבון בביתה [זה היה בטרם עידן הטלפונים הסלולריים]. והנה במשיבון היתה הודעה מהגיסה שעתה זה טיפלנו אנרגטית בקשר איתה – בקשת סליחה והזמנה לאירוח.
 
אישה אחת, ערב חתונת בנה, חששה מאוד מ'התלקחות' של בעלה. באותם ימים שרר מתח רב ביניהם, ומריבות מילוליות ועד אלימות פרצו שם על כל עניין של מה בכך, כאש בשדה קוצים. חששה של האישה היה מהתפרצות של בעלה במהלך החתונה, שתפריע לאווירה ולהנחת יסודות השלום, הרעות והאהבה של הזוג הצעיר. פנייתה נעשתה יום או יומיים לפני האירוע,  וודאי שלא היה לה פנאי לגשת אלי. למרות שלא הכרתיה כלל, נעניתי לה וביצעתי טיפול בטלפון להרגעה ולסילוק העוינות [עין הרע] . לאחר שבוע התקשרה וסיפרה שהחתונה עברה בשלום, לבד מכך שמשקה נשפך על חליפתה. כפרה!  [זו חליפתי, זו כפרתי...]
 
הילדה הקטנה של מטופלת נאמנה חלתה וחומה טיפס ועלה עד כ-40 מעלות. היא צלצלה אלי מודאגת וביקשה שאשלח אנרגיה לילדתה הקטנה להוריד לה את החום, שלא ירד בכל דרך אחרת. תמהתי על בקשתה, אך נעניתי. עשיתי משהו, עם אנרגיות חדשות שקיבלתי לצורך הטיפול, והייתי מרוצה כשהיא הרפתה ממני. כעבור יומיים דווחתי, שחומה של הילדה ירד מייד לאחר הטיפול בצורה דרסטית, ובמהרה הבריאה.
 
תמיכה בהפריה לילה עם ידיים, התמזגות הזוג בזמן ההכנה. מטופלת מסויימת הגיעה אלי לסדרת טיפולים בלתי מוגדרת לסילוק חסימות מסוגים שונים. בשלב מסוים ביקשה שאתמוך בתהליך הפריה מלאכותית מבעלה, לאחר שבשנים קודמות סבלה מהפלות או כשל של ההתערבות הרפואית של השתלת עוברים. התמיכה נעשתה בהתאמה לטיפול הרפואי ובמקביל לו, לעיתים כהכנה ולעיתים אחריו לפי הצורך. קבענו שבלילה אשלח לה אנרגיות להצלחת הפעולה הרפואית, וכך היה. בלילה ההוא נדדה שנתי, וראיתי חזיונות שונים. אחד מהם היה של ידיים רוחניות מגיעות מלמעלה ואוחזות משהו זוהר ביניהן. בחלק מהחזיונות היו הידיים נתונות בתוך ידיים המגיעות מלמטה, מעין ריקוד הדדי של ארבע ידיים. למחרת שוחחנו, והמטופלת סיפרה שאמש ראתה סרט על ידיים, והידיים המשיכו להיראות לה כל הלילה. אחרי הצהריים עמדה להתבצע ההשתלה, ובשעה היעודה כאשר היא היתה כבר מוכנה על מיטת הטיפולים, ובעלה ישב לידה והחזיק בידה, אני מביתי שלחתי שוב אנרגיות אליה. למעשה, הם עוד היו בחדר ההמתנה עקב עיכוב קל בחדרי הניתוח. כל עכבה לטובה. באותו זמן שלחתי להם את האנרגיות, ואז ירדה על שניהם תנומה, תרדמה קלה ללא אינפוזיות שבחומר. במהלך אותן דקות התמזגו שני בני הזוג, האיש ואשתו, והיו לבשר אחד באופן תודעתי. כתוצאה מאותה פעולה נולדו לזוג תאומים.
 
בת משפחה סיפרה לי שקשה לה להירדם בלילה כי אפה סתום ואינה יכולה לנשום. שלחתי לה אנרגיה בתדר מסוים, ותוך שניות היא הרגישה שאפה נפתח, היא נושמת חפשי. אותו לילה ישנה כתינוקת, הפעם הראשונה לאחר זמן רב.
 
לסיום אספר על טיהור בית מרחוק. במהלך סדרת טיפולים  עלה הצורך לעשות טיהור לבית המטופלת כדי לאפשר המשך שהות בו, למרות תחושת המחנק, ההרגשה שהמקום אינו הולם את צרכיהם, ולמרות המלצת ההדרכה [שלה ושלי] לעבור משם. כלומר, בינתיים, עד שיתאפשר. דרך אגב, כשסיפרה על מצוקת המגורים אמרה, שהבית מלא חרקים, נמלים, ''מקקים''...
 
 עשיתי לה טיהור מרחוק , אעפ''י שמקום מגוריה באותה העיר, בלי לבקר בביתה. כעבור זמן מה היא סיפרה לי שהיצורים נעלמו...
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות
טוען תגובות...
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן