טבעי,רפואה משלימה, רפואה טבעית, רפואה אלטרנטיבית, טבעי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
התחברות מחדש...מה זה? כיצג התגלתה?
תאריך פרסום: 15/03/2011
בשנת 1993 ד״ר אריק פרל, כירופרקט אשר טיפל בכל כוכבי הוליווד, ירד לחוף הים בוניס. ירידה אשר בדיעבד שינתה את חייו.
במהלך השהייה בחוף הים ניגש ד״ר אריק פרל לצועניה, יהודיה, אשר עסקה בקריאה בקלפי טארוט. אריק מספר בחיוך שהקריאה שעלתה עשרה דולר היתה כללית ולא נשאה שום תובנות מיוחדות.
 
אולם, בסיום הקריאה, אמרה הצועניה לד״ר אריק פרל ״בובלה, כהילר יש לי תהליך שאתה חייב לעבור״.
 
ד״ר אריק פרל אשר לא החשיב את עצמו כהילר ובוודאי לא היה מחובר לעולם הרפואה המשלימה שאל את שאלת מיליון הדולר - כמה זה עולה?
 
הצועניה ענתה - 333 דולר. אריק פרץ בצחוק וכבר ראה בעיני רוחו את כותרות העיתונים, ״כירופרקט הכוכבים נפל בפח הצועניה״. בתגובה הפנתה הצועניה את ד״ר אריק פרל לספר מפתחות חנוך, מפתח 3.1.7.
 
ספר מפתחות חנוך הוא ספר מתוקשר אשר התקבל בשנת 1973. הורטק מספר שהוא התפלל, קורא בשם האב (הקדוש) ומבקש לדעת מה משמעות החיים ומאיזה סיבה נקרא אל העולם הזה. פתאום התמלא החדר באור מסוג אחר, ובנוכחות האור עמדה ישות גדולה שהצהירה שהיא המאסטר אופנים חנוך. הישות לקחה את הורטק למפגש עם ישות מלכותית ביותר הנקראת מטטרון, יוצר האור ביקום החיצוני אשר לקחה אותו אל נוכחותו של האב האלוהי, ובנוכחותו ראה מגילה בוערת אסופה כגליל, ומתוך המגילה הבוערת הזאת הוקרן אור אל תוך העין השלישית שלו והטביע עליה את תמצית התסריט שהכיל את המפתחות המגלים את החפיפה שבין האבולוציה הנעלה לבין האבולוציה האנושית.
 
ד״ר אריק פרל הרגיש בשבועות שעברו לאחר המפגש עם הצועניה דחף עז לקרוא ולהבין את הכתוב במפתח 3.1.7 אולם למרות שמדובר במספר דפים בסה״כ הטקסט היה קשה להבנה.
 
יחד עם זאת, משפטים מסויימים בלטו מתוך הטקסט:
(32) "מכאן שאפשר להשתמש בקווי הציר להתחדשות מוחלטת של איבר, ואפילו להחיות (תאים) מתים", (34) "..מספקים הוראת התחדשות הגורמת ליצירת אנזימים ולבונים כאבני בנין לקרמה חדשה או לצורת איבר חדש..", (37) "..התאים הופכים לרקמה שאחראית ליצירה והעברת זרם אותות ישירים, המשמשים לתהליכי התחדשות", (45) "גירוי הזיכרון התאי יגרום לכך שגפיים, איברים ורקמות חדשים ימלאו את החלל האנטומי של גוף העובר התחדשות", (57) "באופן זה, מתבצעת הבקרה על חלוקת המרחב הדרוש לאיזון הגוף ביחד לחלקי המוח כגון הגשר, המוח האמצעי, התלמוס וההיפותלמוס, אותם אפשר לגרות כדי שיקבלו את האיבר החדש או הרקמה החדשה", (64) "במקרה של סטייה, היא תזרים אנרגיה בעלת צורת גל נורמאלית או בריאה אל כל אחד מנקודות הרשת הספציפית והאיבר יחזור למצבו התקין".
 
משפטים אלו מדברים על תהליכי ריפוי אשר הינם מעבר לכל דימיון וכוללים בין השאר חידוש אברים פגועים, חידוש הולכה עיצבית, חידוש ברמה התאית ועוד.
 
ד״ר אריק פרל הרגיש שהוא אינו יכול לעמוד בפני עוצמת הפוטנציאל המפורט במפתחות חנוך וקבע עם הצועניה לעבור את התהליך.
 
למעשה ד״ר אריק פרל עבר תהליך של התחברות מחדש אולם בניגוד לכיום שנעשה ללא מגע, הצועניה ביצעה את התהליך תוך כדי מגע ישיר על הגוף וציור של קווים ונקודות לאורך הגוף.
 
תהליך התחברות מחדש הינו תהליך המבוצע פעם אחת בחיים והוא מחבר אותנו מחדש לרשת פלאנטרית אשר נמצאת מסביבנו ואשר נותקנו ממנה לפני עידנים (ספר מפתחות חנוך מתייחס לאותו ניתוק).
 
חיבור זה מאפשר לאדם האצה משמעותית במהלך החיים שלו, היא מחוללת תהליך מואץ של התפתחות אישית, של אבולוציה עצמית. אנשים שחוו את התהליך מספרים על יכולת מימוש עצמית, הצבת מטרות, מיקוד, התייחסות שונה לעצמם ולסביבה ועוד תוצאות מדהימות נוספות.
 
התהליך מבוצע בשתי פגישות בהפרש של לא יותר משתי לילות. ד״ר אריק פרל מספר שביום הראשון לא הרגיש שום דבר מיוחד ובראשו התרוצצו מחשבות על כמה הוא ״פראייר״. אולם בסיום המפגש השני, אריק חש קור עז מתפשט בגופו ולמרות שהתהליך בוצע בפחון, ללא מזגן ומעל 40 מעלות, לקח לו יותר מ-15 דקות כשהוא עטוף בשמיכות להתגבר על הקור העז.
 
למחרת היום כאשר הוא הגיע לעבודה הוא נשאל מה הוא עשה במהלך סוף השבוע, כי הוא נראה שונה. ואכן רבים מדווחים על תגובה דומה מהסביבה אשר מרגישה שמשהו השתנה.
 
ד״ר אריק פרל כמובן לא ציפה שיקרה שום דבר כתוצאה מתהליך התחברות מחדש שעבר וחזר לעבודתו. אולם, פתאום, המטופלים שלו התחילו לדווח על דברים מוזרים במהלך הטיפול.
 
חום, קור, עיקצוץ, זרמים, תנודות, ואפילו מגע באזורי גוף שבהם לא בוצע מגע בפועל, אלה חלק מהתחושות שמטופליו של ד״ר אריק פרל התחילו לדווח. מספיק שאריק ירים את ידיו כדי שהמטופל יתחיל להרגיש משהו בגוף.
 
יחד עם אותם תחושות, המטופלים התחילו לדווח על ריפוי, מהיר, חזק, עוצמתי לרבות מחלות שאינן קשורות לתחום ההתמחות שלו, כירופרקטיה.
 
טרשת נפוצה, סרטן, מחלות הקשורות לאיידס, שיתוק מוחין, עייפות כרונית, נכויות, מגבלויות תנועה ועוד מחלות קשות רבות הן בין ההצלחות המתועדות היטב לאחר טיפול באמצעות תדרי התחברות מחדש.
 
אחד הסיפורים המרגשים הינו של דימטרי, הסובל משיתוק מוחין. דימטרי התהלך בקושי באמצעות מתקני תמיכה לרגליו וכן לא יכל לסגור את כף ידו כך שלא יכל להחזיק כוס בידו.
 
אימו, אשר שמעה על ד״ר אריק פרל, נרשמה לסמינר ריפוי התחברות מחדש, על מנת להתחבר לתדרים, ללמוד לטפל ואולי לעזור לדימטרי.
 
בסוף הסמינר, בזמן שעסקו בפירוק הסמינר, אריק השכיב את דימטרי על מיטת טיפולים ללא הברזלים על רגליו והתחיל לטפל בו. לאחר כארבע דקות, דימטרי קם מהמיטה וברח ממנה בריצה, ללא הברזלים לרגליו!
 
מאז חל שיפור משמעותי במצבו של דימטרי וכיום הוא אפילו מסוגל לסגור את כף ידו ולשתות לבד.
 
אחד ממאות סיפורי ההצלחה בעבודתנו הוא סיפורו של ניר אשר נפצע בגיל 16 פציעת ספורט אשר השאירה אותו עם כף רגל שמוטה בעקבות פגיעה עצבית בעצב שמוביל מהברך לכף הרגל. בדיקות הראו שהעצב אינו מוליך חשמל ולמעשה הוא מת.
 
המלצת הרופאים היתה לנתח, להשתיל עצב חדש, ניתוח בעל סיכויי הצלחה של 25 אחוז. ניר עבר שלושה טיפולים, יום אחרי יום, כאשר יומיים לאחר סיום הטיפול האחרון, אימו התקשרה בהתרגשות שכף הרגל החלה לנוע.
 
ואכן, בדיקות חוזרות הראו שהעצב חזר לחיים והניתוח בוטל!
 
אז מה הם תדרי התחברות מחדש? זהו טיפול ללא מגע או בשמו העממי, הילינג, המבוצע כאשר המטופל שוכב בעיניים עצומות על מיטת טיפולים והמטפל משתמש בידיו ומעביר אותם על גופו של המטופל.
 
בזה מסתיים הדמיון בין תדרי התחברות מחדש לבין כל שיטות ההיליג האחרות.
 
לראשונה, המטפל הוא אינו צינור המעביר את התדרים דרכו אל המטופל, למעשה המטפל הוא הזרז אשר מאפשר לתדרים להגיע ישירות אל המטופל. כתוצאה מכך המטופל מקבל את התדרים, נטו, ללא שום פילטר של המטפל, בעוצמה חזקה, ובלי קשר למצבו של המטפל. תדרים אלו המגיעים ישירות אל המטופל מייצרים חזרה לאיזון וריפוי במהירות שכמעט ולא הכרנו בעבר.
 
המטפל אשר משתמש בידיו אינו מעביר אנרגיה ממנו דרך הידיים אל המטופל, אלא הוא מקבל, מקשיב, מאזין באמצעות הידיים למה מתרחש בגופו של המטופל, מה הצרכים שלו, איזה חלק בגופו דורש יותר תשומת לב.
 
תדרי התחברות מחדש מכילים בנוסף לתדר אנרגטי כמקובל בטכניקות הילינג אחרות, גם אור ואינפורמציה אשר מעצימה את החוויה בזמן הטיפול ויותר חשוב מכך מעצימה את יכולת השפעה על המטופל.
 
דבר מעניין נוסף הוא מרחק הטיפול, שוב בניגוד לטכניקות אחרות, ככל שהמרחק גדול יותר בין ידי המטפל לגופו של המטופל, כך העוצמה חזקה יותר. ולכן במהלך הטיפול, מוצאים נקודה מעניינת בקרבת הגוף ומושכים ומתרחקים ככל האפשר מגופו של המטופל.
 
שוני נוסף מתבטא בתפקיד המטפל שהוא הופך למאפשר, לזרז, קטליזטור והוא אינו עוסק באבחון ובתיוג הסימפטומים. למעשה כאשר מטופל מבקש לקבוע טיפול אנו מאוד משתדלים חא חדעת מה היא הבעיה, מה הוא האתגר שהמטופל סובל ממנו. המטרה היא לשמור על נטרליות ולעבוד באופן לא משוחד על כלל גופו של המטופל.
 
תדרי התחברות מחדש נחלקים לשני ערוצים המשלימים אחד את השני:
ריפוי התחברות מחדש הינו ערוץ אשר מטרתו המרכזית היא להחזיר את הגוף לאיזון ודרך החזרה לאיזון לחוות ריפוי פיזי, מנטאלי, נפשי, רוחני וכל רובד אחר.
 
עוצמת התדרים מאפשרת לבצע אחד עד שלושה טיפולים בלבד, (בניגוד לסדרות טיפולים בטכניקות אחרות), רצוי יום אחרי יום למרות שלא חוב.ה לרוב ההטבה ואפילו הריפוי יגיע תוך כדי אותם מפגשים.
 
חשוב לזכור שהריפוי מגיע ברגע מה שלוקח זמן זה לנו, לעצמנו, למערכת האמונות והרווחים שלנו לקבל את הריפוי.
 
ריפוי התחברות מחדש נלמד בסמינר רמה 1/2 במשך סוף שבוע אחד, ובסיומו הבוגרים לומדים להשתמש בתדרים לריפוי עצמם ואחרים באותה רמה שבה ד״ר אריק פרל נמצא. הסמינר הקרוב יתקיים בישראל בתאריך 24-27/06/2010.
 
הערוץ השני נקרא התחברות מחדש ומטרתו התפתחות אישית, אבולוציה, הזנקת החיים קדימה, עליה למסלול מימוש עצמי, מיקוד, הצבת מטרות ועוד. 
 
התחברות מחדש מחברת אותנו לעצמנו, לאני העליון ולסביבה ברוחב פס רחב, שונה, עוצמתי, המאפשר ליותר אינפורמציה, אור, ואנרגיה להגיע ולעבור עיבוד אצלנו.
 
כתוצאה מכך, מחסומים נפרצים, תכונות חוויות פורצות החוצה, הסביבה מרגישה שמשהו השתנה בנו.
 
אחת הדרכים להמשיך את תהליך התחברות מחדש למשהו מוכר הוא השימוש באינטרנט שאנו עושים כיום. האינטרנט משמש אותנו לתקשורת עם בני אדם אחרים, עשרים וארבע שעות ביממה, צפיה בסרטים, שמיעת שירים, שיתוף תמונות, גלישה בו זמנית באתרים שונים ועוד.
 
אם נחזור מספר שנים אחורה, ניזכר שאינטרנט היה משאב שחייב חיוג, שעלה הרבה כסף ולכן היינו מחייגים ומנתקים את הקשר די מהר, היינו יכולים לגלוש לאתר אחד שעיקרו היה טקסט ואם היתה בו תמונה כבר היינו יכולים לשתות קפה לפני הדף היה נטען.
 
מה השתנה? תשתית התקשורת בין הבתים והעסקים אל העולם. האינטנרנט עצמו הוא כמעט אותו הדבר, אולם תשתית התקשורת שונתה לתשתית בעלת רוחב פס רחב, שהקצבים הולכים וגדלים מרגע לרגע, זמינים כל הזמן ומאפשרים לנו לקבל הרבה יותר.
 
תהליך דומה מתרחש לאחר התחברות מחדש, האדם מחובר עכשיו ברוחב פס בעל מהירות עצומה לעצמו לסביבה ולרשת הפלנטרית והיא זאת המחוללת את קפיצת המדרגה בהתפתחות האישית שלנו כאדם.
 
לדוגמא: איש הייטק, מובטל תשעה חודשים, ששלח אין סוף קורות חיים, מצא עבודה לאחר שבועיים מביצוע תהליך התחברות מחדש; בחור בן 25 שמעולם לא היתה לו מערכת יחסים עם בת זוג, עבר לאחר שישה חודשים מביצוע תהליך התחברות מחדש לגור עם חברה שלו; אישה החייה בארץ ללא בעלה והילדים שנשארו מחו"ל זוכה להתאחד עם המשפחה לאחר כחודש ממועד ביצוע תהליך התחברות מחדש.
 
לסיכום, ריפוי בהתחברות מחדש הנה דרך ריפוי הנמצאת כאן, על פני כדור הארץ, בפעם הראשונה ב"מרחק נגיעה"! הדרך מחברת אותנו באופן מלא ליקום ולעצמנו. למי שאנחנו! מקובל לראות את הריפוי בהתחברות מחדש כחיבור למהות שלנו, לא רק באמצעות סט חדש של תדרי ריפוי אלא, ככל הנראה, גם באמצעות רוחב פס חדש לחלוטין. תדרי הריפוי החדשים הוכחו בצורה ברורה במסגרת עבודתם של מרפאים ברחבי העולם ובמחקרים שבוצעו באוניברסיטאות מובילות ברחבי תבל.
 
ריפוי בהתחברות מחדש היא חוויה המשנה לעיתים קרובות את חיינו, תוך שימוש בתדרים החדשים היא מאפשרת ריפוי של הגוף הפיזי, הרגשי, הרוחני והמנטאלי. ריפוי בהתחברות מחדש שונה בצורה משמעותית משיטות טיפול אנרגטיות אחרות כגון רייקי, גורהרי, גין שין, ציקונג ועוד. ריפוי בהתחברות מחדש היא מעבר לכל טכניקה שאי פעם נתקלתם בה בעבר!
 
"אם אתם ברי מזל הריפוי יגיע בצורה שאתם ציפיתם לה, אם אתם באמת ברי מזל, הריפוי יגיע בצורה שלא חלמתם עליה, בצורה שהיקום חשב במיוחד עבורכם"