טבעי,תקשור, תקשור אינטואטיבי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
כתיבה אינטואטיבית
תאריך פרסום: 15/07/2013

נאמר לי לכתוב כאן על כתיבה אינטואטיבית שבסופה נוצר מין סוג של תקשור עם העולם הרוחני של מעלה. האמת, שאין לי מושג איך להסביר זאת לכם בדרך אחרת פחות ישירה מלבד-

אין דבר כזה כתיבה אינטואטיבית.

כל כתיבה היא סוג של תקשור.

כששאלתי השבוע ידידה שכותבת בבלוג מה זו בשבילה כתיבה איטואטיבית, היא ענתה:

כשאני נגשת לנייר, כשידי אוחזת בחזקה בעט, לא" תמיד אני מגלה שיש לי מה לכתוב.

לעתים, לא רחוקות במיוחד, אני נדהמת לגלות שכמו העולם שותק לעומתי, ומסתיר ממני את יופיו ואת מילותיו.

אז אני עוצמת עיניים, כי משהו חייב להיות שם, בתור כל החושך הזה שהוא האור שלי, וכותבת.

לזה, אנשים נוטים לקרוא לזה כתיבה אינטואיטיבית (או כתיבה אוטומטית לחלופין), מפני שבלא מודע ובלי תכנון מוקדם מתפשטות המילים על הנייר.

כאילו הנשמה מקיאה את שיש לה לומר, על מה שהיא רואה, על מה שהעולם מסתיר ממנה ומגלה "לה באחת.

אני חושב שדווקא כל כתיבה שאנו כותבים- בין אם זה שטויות כמו "אני חמור ויש לי אוזניים גדולות" או משהו רציני כמו "אני חייב להציע לה להתחתן כי אני מפחד לאבד אותה"- הכל זו כתיבה אינטואטיבית.

יש כאלו שפשוט לוקחים דף לבן ועט ומתחילים לכתוב כל מה שעולה בראשם; יש כאלו שעושים מדיטציה כמה דקות, מרוקנים את מוחם ממחשבות, ורק אז כותבים; ויש כאלו, אני ביניהם, שעושים תקשור עם ישויות אור ואז מבקשים מהם שיכתבו דרכם את מילותיהם.

אחרי כתיבה כזו, אתה מרגיש מרוקן וקליל. כאילו הסרת מעל עצמך עול כבד ואתה חופשי להמשיך את יומך בחיוך של "הכל טןב. הכל נפלא".

מחקרים מדעיים הוכיחו שכתיבה קבועה מדי יום של דף אחד לפחות (ובייחוד כתיבת יומן) גורמת למוח להפריש אנזים שמשפר את תפקוד מערכת העצבים, מחדד את הזיכרון, גורם להשפעה חיובית על המחשבות, ורבים מהמטפלים משתמשים בשיטה זו של כתיבה אינטואטיבית שנקראת "ביבליותרפיה" כדי לטפל באנשים שלקו בהתקף חרדה, טראומה או דיכאון.

יותר מזה, כתיבת מחשבות על דף בלי לעצור במשך כמה דקות מסדרת את המחשבות למשך כל היום  ויוצרת אפקט של הרגעה ותחושת ביטחון כללית.

הרבה אנשים כותבים לעצמם למגירה, בין אם הם פשוט אוהבים לכתוב לעצמם או שחושבים לפתוח בקריירה של סופרים- וזה משהו שכל אחד יכול לעסוק בו, בלי ללמוד אותו ובלי לטעות בו.

כי כתיבה אינטואטיבית בפרט באה מהלב, מהנשמה, מהעצמי הגבוה שלנו. ואם פתאום באמצע היום תופסת אתכם השראה /מוזה- אל תתנגדו לה. תזרמו איתה.

כי יכול להיות שמישהו רוצה לתקשר איתכם שם למעלה.

יש הרבה ישויות שאינן חומריות שמנסות בדרך זו או אחרת להשפיע על המין האנושי דרך רעיונות או סיפורים שהם שולחים לנו.

יש מטפלים שאף יאמרו להם שהם קיבלו מסרים עבור אנשים בהם טיפלו מהמלאך-המגן שלהם, דברים שאף אחד לא יכל לדעת אם לא הכיר את אותו אדם.

יש גם סברה שרווחת בין כל העוסקים במיסטיקה ועידן חדש, שכל הידע שהיה קיים מראשית הבריאה ועד היום מאוחסן בספרייה הקוסמית של היקום שנגישה לכל מי שמתחבר לעצמי הגבוה שלו, ומלאה במיליוני רעיונות וסיפורים משחר ההיסטוריה, שרק מחכים להשלח למישור החומרי שלנו ולהפוך לאגדות, משלים, או אפילו רבי מכר כמו הארי פוטר וצופן דה וינצ'י.

לכן הגעתי למסקנה שכל הספרים שנכתבו אי פעם מאז ועד היום הם בעצם "תקשורים" שאנשים קיבלו מישויות אור כאלו ואחרות, או במקרה שלי, ידע שהם הביאו עימם לגלגול הנוכחי ובחרו לשתף אותו עם שאר בני האדם.

כדי לתקשר עם העצמי הגבוה שלי אני משתמש בשיטה הקרויה "דמיון מודרך" וכתיבה ביד הלא דומיננטית, שבדרך כלל היא יד שמאל.

לא אלאה אותכם בזה, רק אומר שגילית מלא דברים חדשים שלא ידעתי עד כה על השאלה הגדולה של "מהות החיים" והסיבה שאנו באים לפה להיוולד ומהו הייעוד שלנו.

כל אלו גיליתי דרך כתיבה אינטואטיבית.

אם אתם רוצים לקבל עוד פרטים, תוכלו ליצור איתי קשר במייל : miara2261@gmail.com  או בקיר הפייסבוק שלי "שי מיארה-הרואה למרחקים" שמה יש מאמרים ותקשורים שכתבתי וגם כל מיני מדיטציות למיניהן.

וזכרו תמיד: כולנו מתקשרים בדרך זו או אחרת. עלינו רק להקשיב לליבנו ולהיכנס פנימה אל עצמנו. כי שמה נמצאים כל התשובות".


© כל הזכויות שמורות לשי מיארה והילה שקד. ©

 

לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן