טבעי,רייקי,הילנינג,אנרגייה,אוניברסלי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
מהו רייקי?
תאריך פרסום: 02/09/2007
תגיות: אנרגיה,  רייקי,  חיים
המילה "רייקי" מורכבת משתי מילים יפניות: "ריי" ו"קי".
 
פירוש המילה "ריי": אוניברסאלי, עולמי. ריי נמצא בכל מקום. זהו ידע על-טבעי או תודעה רוחנית. זו החוכמה המגיעה מאלוהים, או מכוח עליון, או מהאני העליון שלנו.
זו תודעה אלוהית היודעת הכל. היא מבינה כל אדם באופן מושלם ויודעת את הסיבות לכל הבעיות והקשיים ומה לעשות כדי לרפא אותם.
 
פירוש המילה "קִי": כוח החיים. כל עוד משהו חי, כוח החיים זורם דרכו ומקיף אותו. כאשר מישהו נפטר, כוח החיים עוזב אותו. אם כוח החיים קטן או שקיימת חסימה בזרימה של כוח החיים - האדם יהיה פגיע יותר למחלות. כאשר כוח החיים גדול וזורם בחופשיות - האדם יהיה פגיע פחות למחלות .
כוח החיים משחק תפקיד חשוב בכל מה שאנו עושים. הוא מניע את הגוף, ומהווה את האנרגיה העיקרית של הרגשות, המחשבות והחיים הרוחניים שלנו.
 
התודעה האלוהית הקרויה "ריי", היא זו שמדריכה את כוח החיים הקרוי "קי", בהתמחות שאותה אנו מכנים רייקי. לפיכך, ניתן להגדיר רייקי כאנרגיית חיים מודרכת באופן רוחני.
 
אנרגיית חיים אוניברסאלית. אנרגיית החיים אחראית למחשבות ולרגשות החיוביים והשלילים בגופנו. מחשבות שליליות מפריעות לזרימת האנרגיה והפרעה זו גורמת לפגיעה בפעולות התקינות של תאי הגוף.
 
הטיפול ברייקי מתקן את זרימת האנרגיה וטוען את הגוף באנרגיה חיובית. הוא גם מעלה את רמת האנרגיה העוטפת את גופנו ובכך עוזר לתיפקוד הנכון של תאי הגוף והאיברים בגופנו.
 
כל אחד יכול ללמוד ולעסוק ברייקי. יכולת השימוש ברייקי אינה מותנית ביכולות שכליות, פיסיות או רוחניות מיוחדות, ולכן הרייקי זמינה לכל אדם ללא קשר לכישוריו, גילו או הרקע שלו.
רייקי היא צורה טהורה של ריפוי, שאינה תלויה בכישרון אישי או ביכולת נרכשתהיתרון הגדול של הרייקי הוא, שבנוסף לטיפול ברייקי באחרים אנו יכולים קודם כל לטפל טיפול שלם בעצמנו ולרפא את עצמנו.
 
*זיכרו: אנו מביאים על עצמנו את כל הבעיות ואת כל המחלות, ואנו יכולים גם לטפל בעצמנו ולרפא את עצמנו.אנו באמת יכולים לחיות חיים מלאי אושר, שמחה, אור, אהבה וריפוי.
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן