טבעי,רייקי,אנרגיה,אנרגיה אוניברסלית,קורונה,רייקי1-רייקי2
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
איך גיליתי את הרייקי ?
תאריך פרסום: 02/09/2007
תגיות: אנרגיה,  רייקי
שמי יפעת זולר, Reiki Master Teacher .

שנים רבות עבדתי בניהול משרד, עד שהגעתי אל עולם הרייקי הקסום והנפלא בשנת 1997, לאחר שני ניתוחי בטן.
הגעתי אל הקורס בעיקבות אחותי היקרה, שעברה קורס רייקי 1. כאב לי מקום כלשהו בגב, ואחותי שמה עלי את ידיה ועשתה לי רייקי על המקום שכאב. הרגשתי חום מאד חזק וזרמים בגב (לאחר מכן, גם עבר לי הכאב בגב).
לא הבנתי איך זה יכול להיות, מה זה הרייקי הזה, מהן התחושות האלו שהרגשתי. שאלתי את אחותי האם אני יכולה ללמוד את זה?  אחותי השיבה לי שכל אחד יכול ללמוד רייקי, ואני, שהייתי מוקסמת מאד מהחווייה, התחלתי ללמוד רייקי כחודש לאחר מכן, בקורס רייקי הראשון שהיה אצלנו באורנית.
תוך כדי קורס רייקי, קיבלתי מתנה ראשונה מהרייקי ומהיקום: פיטרו אותי, לראשונה בחיי ממקום עבודה שמאד לא אהבתי, אך לא היה לי האומץ לקום ולעזוב אותו לבד. זו היתה עבודתי האחרונה בניהול מישרד...

מה אומר ומה אספר, התאהבתי ברייקי אהבה עזה, והמשכתי ללמוד את כל שלבי הרייקי המסורתי. כאבי הבטן והגרון שסבלתי מהם באופן קבוע פסקו בעיקבות טיפולים שטיפלתי בעצמי.

לאחר תקופת התלבטויות שעברתי עם עצמי, החלטתי שמספיק לי עם עבודת ניהול המישרד הלחוצה שהיתה לי, והגיע הזמן להפסיק לחפש עבודה בתחום  שהיה לי מוכר כ"כ. הגיע הזמן לשנות כיוון, לעבור הלאה אל עולם נינוח יותר, שליו, קסום ונפלא מהעולם הלחוץ שהייתי בו. עולם של אור, אהבה וריפוי. עברתי תקופה של עבודת גוף ונפש עמוקה מאד, שבה עבדתי על עצמי, טיפלתי בעצמי  ברייקי ולמדתי מאסטר מלמד ברייקי ובקארונה רייקי. הבנתי שהדבר היחיד שאני רוצה לעשות בחיי הוא לטפל באנשים, לעזור להם ולהוביל אותם בדרכם הרוחנית.

מאז, פתח לי הרייקי עולם מופלא, צברתי ידע ונסיון רבים לגבי המחלות והגורמים להן מבחינת הדרך ההתנהגותית של האדם והטיפול בהם.

כיום, אני מורה רוחנית, מלמדת רייקי בכל הרמות בשילוב עם מודעות עצמית (כי לדעתי רייקי אינו הולך ללא מודעות עצמית), מנחה מדיטציות בעזרת דמיון מודרך, מטפלת טיפולים מיוחדים ברייקי, הילינג ותת מודע, מתקשרת ונותנת ייעוץ רוחני.
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן