טבעי,רייקי,אנרגיה,אור,אהבה,ריפוי,אנרגיה אוניברסלית
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
הרייקי כדרך חיים
תאריך פרסום: 02/09/2007
תגיות: אנרגיה,  רייקי
רייקי עבורי זו המתנה הנפלאה ביותר שקיבלתי לחיי. בזכות הרייקי קיבלתי אור, אהבה, שימחה, ריפוי, אושר, הרמוניה, נתינה, שפע והגשמה עצמית לחיים שלי ועל כך אני מכירה לו תודה גדולה בכל יום. רייקי בשבילי הוא עולם ומלואו. פשוט, דרך להתמודד ולשמור על איזון בחיי, רוגע ושלווה. וכשאנו בדרך קבע רגועים ושלווים ומרגישים מאושרים, כאן מגיע גם הריפוי שלנו.

איני יכולה להשוות את הרייקי לשום דבר נוסף, אני חושבת, שהריפוי החזק והעמוק ביותר מתחיל  בתוכנו. והרי עם הרייקי אני יכולה לעזור ולרפא קודם כל את עצמי.

רייקי בשבילי, וזו גם השקפת חיי שאני מנסה להעביר לכל תלמידיי ומטופליי, זו דרך חיים.
זה מתחיל בבוקר, כאשר ברגע שאני קמה וחושבת מחשבות חיוביות, ממשיך עם עקרונות הרייקי ולכל אורך היום בכל מה שאני עושה, יש רייקי, גם אם זו חנייה וגם אם זה לשלוח רייקי לדרך שלא יהיו פקקי תנועה, וגם אם לבנות שלי יש מבחנים בצבא ובבית הספר והן מבקשות שאשלח להן רייקי כדי שלא תתרגשנה, וממשיך כאשר אני מניחה ידיים בזמן הטיפולים ומעבירה דרכי את האנרגיות המדהימות האלה לאנשים אחרים הזקוקים לעזרה, וכשבסוף היום אני יושבת לנוח, נצמדת אלי כלבתי האהובה ורק מחכה שאניח את ידיי עליה ואעשה גם לה רייקי ולאחר מכן, אני מממשת את זכותי הנפלאה לטפל בעצמי טיפול מלא ברייקי לפני השינה, דבר המביא לשינה טובה, נעימה ושלווה בלילה. אז זו בשבילי זכות ענקית ומתנה לחיים להשתמש באנרגיה המדהימה הזו.
 
דרך הנחת הידיים על אנשים אחרים והטיפול בהם, אני מנסה להעביר להם את הזכות להיפתח לאנרגיות קסומות אלו ולהגיע לתובנות, לרוגע, שלוה, איזון וריפוי בתוכם, עד ש..., גם הם יקבלו את הרייקי כדרך חיים.
 
ישנם אנשים שלוקח להם מעט יותר זמן להפוך את הרייקי לדרך חיים ועד אז, הם צריכים את עזרתנו כמטפלים.
אנרגית הרייקי היא זו שמרפאה ולא אני. אני משמשת כצינור להעברת האנרגיה בלבד.
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות
טוען תגובות...
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן