טבעי,אמת,לוסקי,שיטת לוסקי,עצמך
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
אמת מוחלטת ואמת משתנה
תאריך פרסום: 19/09/2007
מאת: דני לוסקי
אמת מוחלטת ואמת משתנה אמת משתנה היא ייחודית לאדם כלשהו בזמן כלשהו במקום כלשהו.
אמת מוחלטת תקפה בכל זמן בכל מקום ועבור כל אדם.
מאחורי כל אמת משתנה עומדת אמת מוחלטת.
כדי למצוא את האמת המוחלטת יש ללכת אל סיפור הבריאה ואל ספר יצירה, להתבונן על הדרך ועל האמצעים בהם ברא אלוהים את עולמו ולהבין שזו האמת היחידה שאינה משתנה, כי זו אמת שקשורה לבריאה. האמת המוחלטת נמצאת בשלושים ושתים נתיבות פליאות חוכמה, בהם ברא אלוהים את עולמו וכן בשלושים ושתים האינטליגנציות בהם בורא האדם את המציאות האישית שלו.

מחקרים רבים נערכים בכל יום במקומות שונים בכל העולם במטרה לגלות את האמת האחת שתסביר את חוקי החיים, מסקנות ותוצאות מחקרים אלה מתפרסמות מפעם לפעם כאילו נמצאה תשובה מוחצת וסופית באשר לאמת ובכל זאת כל מחקר מסתיים בשאלה נוספת וכל דלת שנפתחת מצביעה על עוד תשע דלתות שעדיין לא נפתחו. זה מבלבל כי לכל חוקר ולכל אדם יש אמת אחרת. השאלה נשארת פתוחה, מהי האמת האחת שמסבירה את הבריאה, את מהות החיים ותכליתם. הדיון פתוח ואינו עומד להסתיים כי האמת כוללת בתוכה את כל האמיתות. האמת המוחלטת היא החיפוש עצמו ולא התוצאה שבאה בעקבות החיפוש.
 
הצימאון לדעת זו המטרה, הרצון לדעת היא הדעת עצמה. רגעי החיפוש והיגיעה הם הרגעים בהם נמצא האור הגנוז והאמת המוחלטת.

הממצאים שנובעים כתוצאה מהחיפוש הם אמת משתנה, העובדה שבני אדם עסוקים בחיפוש אחר האמת ומתוך כך בצמיחה היא האמת המוחלטת. (אינטליגנציה של ריפוי) העולם נברא כך שככל שתחפש יותר תמצא פחות וככל שתלמד יותר תבין כמה רחוק אתה מלהבין. מה שפחות הוא יותר ומה שיותר הוא פחות. השאלה והתשובה הם שני צדדים של אותו מטבע.

בעוד מדענים מחפשים אחר האמת הקשורה ליקום כולו, כל אדם באופן אישי עסוק בחיפוש אחר האמת הפנימית שלו. יש שמחפשים בדרך מודעת ואחרים בדרך לא מודעת ואולם כל תקלה, בעיה או מחלה גורמת לכך שאדם ישאל את עצמו, "למה זה קורה לי" ומה ניתן לעשות כדי להפסיק את הכאב, התקלות והמחלות.

יש אנשים שנותנים כדי לקבל משהו בתמורה, הם מציגים את הנתינה ואת המצווה הכרוכה בכך ולא את הקבלה שבאה בעקבות זאת, הם עושים שקר בנפשם כי האמת היא שהם עושים מצווה מתוך כוונה לקבל תמורה. השקר הפנימי הזה כמו שקרים אחרים הם הזרע לתקלות, לכאב ולמחלות.
מה שקובע הוא המניע שעומד מאחרי המעשה ולא המעשה עצמו. (אינטליגנציה של זרע) כאשר המעשה הפוך מהכוונה העומדת מאחרי המעשה נוצר "קצר" שאחריו יבוא "חושך". אנשים אומרים דברים שאינם חושבים או מרגישים, אנשים לא מכבדים את עצמם ואת אמונתם ובדרך זו מביאים על עצמם כאב. האמת הפשוטה נמצאת בעובדה שאדם צריך לזהות את המחשבות ואת האמונות שלו ומתוכם לדבר, לחוש ולעשות. (אינטליגנציה של בטן)
חייב להיות קו ישר ופשוט בין כל החלקים הפנימיים של נפש האדם עם חלקי הגוף השונים. שנים עשר החושים צריכים לפעול במתואם ובדרך שתאפשר זרימה, בריאות ושמחת חיים (ראה הרחבה בפרק על החושים). אדם צריך ללכת אחרי אמונתו, להיות נאמן לעצמו ולפעול בהתאם לכך, זו האמת הפנימית הפשוטה. האמת הזו עשויה להשתנות בזמן אחר במקום אחר וגם השינוי שיתחולל יהיה אמת, הכל אמת ולכן אין אמת. רק שילוב וצירוף כל האמיתות יוצרות את האמת המוחלטת.

האחדות שבני אדם מבקשים ליצור ביניהם אפשרית רק מתוך השונות ומתוך העובדה שלכל אדם אמת פנימית אישית שלו.
אמת הוא הקו הקצר ביותר העובר בין שתי נקודות, אפשר למתוח רק קו אחד כזה בין שתי נקודות. כל הקווים האחרים הם ארוכים יותר, חלקם ארוכים מאוד ומסובכים, חלקם עוקפים את הנקודות, מתרחקים וחוזרים. קווים אלה הם כמו הסיפורים שמספרים לנו, מניפולציה, צדקנות, ידענות, יהירות, חוסר יושר. קווים אלה כמו אומרים לנו שהפה והלב אינם שווים, הפה והמחשבה שונים, האמונה והמעשה רחוקים - קווים לא ישרים.
הקו הקצר ביותר העובר בין שתי נקודות הוא קו ישר שמקושר אל הייעוד והוא הקו היותר קרוב אליך, כאשר אתה נפגש בקו הזה משהו פנימי אומר לך שזו האמת. אתה נמצא במקום הקרוב ביותר אל עצמך שכן זה הקו הקצר ביותר שמוביל פנימה. הקו הקצר הזה הוא אמת מוחלטת והוא אחר אצל כל אדם.

בני אדם נמצאים בחיפוש מתמיד אחר האמת הזו, כי היא ייחודית, ישירה, פשוטה, קצרה ואפשר לבנות עליה חיים של שמחה.
כאשר אתה בדרך ישרה אתה קרוב אל עצמך ואל האלוהים שבך, וכאשר הקו מפותל וארוך, נראה כאילו אתה מקבל יותר אבל בפועל אתה מתרחק מעצמך ומהאלוהים שלך וכך אתה מאבד יותר מעצמך. הקו הקצר ביותר מסמל רמה גבוהה של צניעות שמעצבת חיים בשמחה.

אמת משתנה מאדם לאדם ממקום למקום ומזמן לזמן. אמת מוחלטת נכונה עבור כל אדם בכל מקום בכל זמן. רוב הדברים שבני אדם עסוקים בהם זו אמת אישית משתנה. החיים הם שינוי והשינוי יוצר אמת משתנה שאינה עולה בקנה אחד עם הערך שבני אדם מקנים לה. האמת היא שאין אמת, והכל אמת. האמת המוחלטת היא חיים ושינוי תמידי (אינטליגנציה של חיים).
כותב המאמר: דני לוסקי. יוצר ומפתח שיטת לוסקי.  www.lousky.co.il  
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן