טבעי,תהליך, מסע חוויה, תזונה, עיסוי, הילינג, דיקור, פרחי באך, צמחי מרפא, פסיכותרפיה, אמנויות,  פסיכודרמה, כירולוגיה, קלפי יצירה, שיטת לוסקי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן
מטפלים בתחום
מאמרים בתחום
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
שיטת לוסקי
העולם על פי לוסקי מחולק לשלושים ושתים נתיבות, כל נתיב מכיל מגוון משתנים התואמים את תדר הנתיב. שינוי לטובה באחד המשתנים ישפיע לטובה על כל יתר המשתנים באותו נתיב.

כל המשתנים התואמים את תדר הנתיב, הוא הפוטנציאל האנושי של הנתיב והוא נקרא "אינטליגנציה", או בשפת ספר יצירה "נתיבות פליאות חוכמה".
את האינטליגנציות ניתן לתקן, לתחזק, ולשכלל כמו שריר על פי הרצון החופשי.
 
שינוי על פי לוסקי מתבצע באמצעות "תרופות לוסקי" שהן פעולות אנושיות פשוטות מכוונות לקבלה או נתינה, כגון: חיבוק, שינה, מקלחת, הליכה, חיוך, צחוק, שתייה, טיול, קניות, רחצה בים. וכן באמצעות טכניקות הוליסטיות, כגון: מדיטציה, דמיון מודרך, שיר, סיפור, תהליך, מסע חוויה, תזונה, עיסוי, הילינג, דיקור, פרחי באך, צמחי מרפא, פסיכותרפיה, אמנויות, חלומות, פסיכודרמה, כירולוגיה, קלפי יצירה. וכן באמצעות כל טכניקה אחרת המותאמת לתבנית שלושים ושתים הנתיבות.

שיטת לוסקי היא פיתוח חדשני ומעשי של ספר יצירה. תבנית להכלה, קישור, חיבור ושילוב כל צורות הביטוי האנושיות בארבעה רבדים: גופני, רגשי, שכלי ורוחני ליצירת יחידה משולבת שלמה.
לכל תחומי הטיפול לכל תחומי הטיפול