טבעי,רפואה משלימה, רפואה טבעית, רפואה אלטרנטיבית, טבעי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
לוח אירועים טבעי
<< מאי 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן
מטפלים בתחום
מאמרים בתחום
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
שחזור גילגולים
אנשים מסוימים מרגישים כי ישנם חוויות או מצבים אותם הם חווי הקשורים בגילגולים קודמים. בתהליך של שיחזור גילגולים ניתן להגיע לגילגול המסוים הקשור לחוויה ובשיתוף פעולה עם אדוני/מלאכי הקארמה לשחרר את אותה משקע קרמתי - תהליך המלווה באנרגיה אוהבת ותומכת לטבתו העליונה של האדם..!!!
באחד המקרים הגיע אדם שבא להבין את פישרה של מערכת יחסים רומנטית עם אישה מסוימת אליה חש קירבה בלתי מובנת. בזמן הטיפול הוא ראה את עצמו בגילגול בזמן השואה - ילד הנמצא בתאי הגזים עם אחותו )היום אותה האישה שעליה בא לשאול(, המחבקת אותו ומגינה עליו...!!! היום בגילגול הנוכחי הוא הלוקח קבוצות לפולין לביקור במחנות ההשמדה. שם הוא מקריא לחברי הקבוצות מסמך שנכתב ע"י יהודים עובדי כפייה!טקסט המתעד... אחות המחבקת את אחיה הקטן בתאי הגאזים...!!!
במקרה אחר, בחורה שקשר שלה עם בן בן זוג מסוים בעבר גרם להורים להתרחק ממנה. ראתה את עצמה בגילגול בצרפת בו היא ביתו של בעל אחוזה המתאהבת בגנן... דבר שגרם לסילוקה מהבית וניתוק הקשר עם המשפחה. כמובן  שלאחר הטיפול והשיחרור הקארמתי הקשר עם ההורים חזר להיות תקין...!!!
שחזור גילגולים הוא כלי איבחוני  נוסף הנותן מפתחות לחיים, ומאפשר לזהות חויות ומשקעים לא פתורים, המתורגמות לקשים וחסימות  אותם יצרנו בפעימת זמן זו על פני האדמה לצורך הלמידה. והאני הגבוה / נשמה בוחרים את הגילגול/ים הרלוונטיים הקשורים בחווית הקושי או החסימה באמצעות טיפול אנרגטי ניתן לשחרר  ולרפא את אותה החוויה והמשקעים שהיא נושאת ובכך ליצור מציאות חדשה.
 
 
תודה ישראל בן ידע
לכל תחומי הטיפול לכל תחומי הטיפול