טבעי,רפואה משלימה, רפואה טבעית, רפואה אלטרנטיבית, טבעי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן
מטפלים בתחום
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
טיהור אנרגטי לבתים
כאורה אין צורך בטיהור אנרגטי, המזוזה היא בריח אנרגטי שאמור לספק לבית כמו גם לעסק הגנה ולמנוע מאנרגיה לא הולמת כניסה. אך כשם שבריח פיזי ניתן בסופו של דבר לפריצה כך גם המזוזה... שבעוצמות אנרגטיות מסוימות יוצאת מכלל פעולה והאותיות שעל גבי הקלף רשומות נמחקות או משנות צורה.
דומה מושך דומה - משוואה ידועה, כך פחד, כעס, קנאה ודאגה מושכות אנרגיה דומה. כך נוצר חוסר איזון באחד מהיסודות - אש, מים, אוויר ואדמה (שמהם אנו על פי הקבלה),  הגורם אף הוא לחסימות, תקיעות וקשיים.
תהליך הטיהור האנרגטי נעשה בשיתוף פעולה עם ישויות אור ומלאכים, בשילוב סמלים כלים אנרגטיים מתאימים שניתנו בעבורי בחניכה ומעבר לתהליך הטיהור שנעשה הוא כולל גם בקשה לפתוח ולשחרר את אותה האנרגיה שעל בני הבית משפיעה.
האנרגיה החדשה משנה את האוירה בבית, מאפשרת תיקשורת טובה בין בני הזוג, מאפשרת לילדים שלא יכלו לישון טוב לישון  במנוחה, ובמקרים בהם היתה פגיעה בפרנסה, החיבור לשפע נפתח מחדש.
בית המגורים כמו גם העסק משמש כמראה. לפיכך יש מקום להסביר לבני הבית את התבניות והחסימות שבבית משתקפות ומהם השינוים ודרכי פעולה הנדרשים, כדי להשלים את העשייה ולשחרר את אותם גורמים מעכבים ולהתחבר לשפע, לבריאות, לשמחה  ולאהבה...!
 
תודה ישראל בן ידע
לכל תחומי הטיפול לכל תחומי הטיפול