טבעי,רפואה משלימה, רפואה טבעית, רפואה אלטרנטיבית, טבעי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן
מטפלים בתחום
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
הילינג תלת ממדי
הילוי – הילינג תלת-ממדי

זוהי צורה עברית (על משקל ריפוי) למונח המקובל הילינג, שנתקבל בתקשור לפני שנים רבות. כבעלת תואר ראשון ושני בבלשנות מתאים לי השימוש במלה המצלצלת עברית. בצורתו זו מבטא המונח  הילוי בתמציתיות את דרך הפעולה: הילינג בהילה. אני ממפּה את ההילה של המטופל על איבריה השונים ובהתאם לכך בונה את הטיפול. הייעוץ למטופל בשאלות חיים שונות, אם בבחירת נתיב בחיים ואם במערכות יחסים וכדומה, מתבצע בעקבות בדיקת הדברים עצמם בהילתו של המטופל. בדיקה מיוחדת זו מאפשרת לראות "מה זה עושה לך", אילו שינויים נגרמים להילה שלך בעקבות בחירות שונות. השינויים בהילה מלמדים אותנו איפה נמצאים מירב הסיכויים להצליח, איזו דרך קלה ונעימה יותר, איפה אין בכלל סיכוי, מתי הבחירה היא בעצם נסיגה ולא התקדמות וכיוצא בכך.

בדיקת ההילה כוללת בדיקה של מרכזי האנרגיה לפי כמה מערכות, בעיקר לפי הצ'קרות ולפי עמוד הספירות הקבלי וכן שדות מגנטיים בהילה של המטופל,  הכוללים מידע על מצבו בחיים, באיזו מידה דרכו סלולה לפניו,  מצב מערכות יחסים, מצבים מיסטיים ורוחניים ועוד.

לאחר איתור ובדיקה נשלחת אנרגית מרפא למטופל בתחומים אישיים על ידי ישויות האור והמלאכים [ולעתים חוצני האור ]  המלווים את תהליך האבחון והריפוי. לא מדובר כלל באנרגיה עצמית של המטפל.

איתור הבעיה בהילה עצמה – מחיקת טראומות וזכרונות קשים המשבשים את התפקוד היומיומי, עוצרים אותנו בהתפתחותנו, ויוצרים אצלנו חזרה מתמדת על דפוסי התנהגות מכשילים. אין זו 'מחיקת דכרונות': האדם תמיד יזכור את חוויותיו. אולם אחרי הטיפול הזה ה'זכרון' לא יפריע לו להתנהגות תקינה על פי תפיסתו ובהתאם לנסיבות חייו בהווה. הדבר מתבצע אך ורק על פי בקשתו הברורה של המטופל.

חשיבות יתרה נודעת לזיהוי חורים, סדקים וקרעים בהילה, שלתוכם חודרים זיהומים המפריעים לריפוי תקין ומקשים מאוד על החלמה. שיטת טיפול זו אינה שוללת לחלוטין את הרפואה הקונוונציונלית, ועשויה אף לעזור ולתמוך בטיפולים אלופתיים נחוצים, כגון הכנה אנרגטית לניתוח ותמיכה בטיפולי פריון. טיפול זה נחוץ במיוחד במקרים של שברים וקרעים. לעתים קרובות בעת קבלת מכה חזקה בנפילה, ובמיוחד אם נוצר שבר, יש קרע גם בהילה. לעיתים קרובות קרעים אילו בהילה מצויים באזורי המפרקים.
לכל תחומי הטיפול לכל תחומי הטיפול