טבעי,מדיקליניק
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
שיקום חלל הפה מדיקליניק
אפשר עדיין לשקם: כל מה שאתם צריכים לדעת על טיפולים לשיקום הפה

תחום שיקום הפה הינו תחום אשר דורש מומחיות מיוחדת. התחום עוסק בשחזור של שיניים במטרה לשפר תפקוד או אסתטיקה. שיקום הפה עשוי להיות תהליך מורכב ויקר מה שמוביל אנשים רבים להימנע ממפגשים חברתיים או לשמור בסוד את הבעיה בינם לבין עצמם. מטרת הטיפולים בתחום שיקום הפה הם להעניק תפקוד טוב יותר למטופל ולעיתים אפילו להעלות את הביטחון העצמי ולאפשר חיים נוחים יותר. כדי שתוכלו להגיע למרפאה מוכנים יותר, אספנו עבורכם את הדברים שחשוב שתדעו על טיפולים לשיקום הפה. שיניים חסרות הן לא רק בעיה אסתטית, הן גם בעיה תפקודית אשר פוגעת גם בשיניים סמוכות ובריאות. במרפאת מדיקליניק תל א בבית אירופה שבשדרות שאול המלך בתל אביב, מציעה פתרונות רבים כגון: שתלים, כתרים, גשרים וכו' – אשר מאפשרים לכל אחד ליהנות מפה בריא ואסתטי יותר.

כדי להיות מומחה לשיקום הפה, צריך להיות הרבה מעבר לרופא שיניים. מומחה בשיקום הפה הוא ממש סוג של מעצב או אדריכל שהמטרה שלו ברורה: לאפשר לכם לחדש את אחד המקומות החשובים ביותר בגוף – הפה. בעבר הלא רחוק, במקרה של חוסר של שיניים – אנשים היו נאלצים להרכיב שיניים תותבות, כיום טיפולי השתלת שיניים בתחום שיקום הפה מחליפים את השיטות הישנות בהצלחה גדולה במיוחד.

למי מיועדים טיפולים לשיקום הפה?
טיפולים לשיקום הפה מבוצעים למגוון רחב של מטרות. החל מצרכים אסתטיים ועד סיבות רפואיות כמו מבנים, כתרים, גשרי חרסינה ועוד. המטרה העיקרית של הטיפול הינה שחזור של השיניים מצד אחד אך גם יצירה של מראה אסתטי ונקי מצד שני. לכן נדרשת מיומנות מקצועישיקום ת רבה והתמחות ספציפית בתחום שיקום הפה.

איזה טיפולים קיימים בתחום שיקום הפה?
מבחר הטיפולים שיש לתחום שיקום הפה הוא רחב: שחזור שיניים, טיפולי שורש, טיפולי חניכיים, השתלות שיניים ועוד. טיפולים אשר נחשבים לטיפולים קצת יותר מורכבים אשר דורשים מרופא השיניים להיות בכיר יותר, מנוסה יותר ובעל התמקצעות בטיפול הנדרש.

כמה זמן לוקח לשקם את הפה?
כמו שאת רומא לא בנו ביום אחד, גם את הפה לא ניתן לשקם ברגע אחד. תהליך של שיקום הפה הוא תהליך שעשוי להימשך מספר חודשים והוא תלוי בחומרת הבעיה ובטיפול הדרוש. לעיתים אפשר לסיים את התהליך בזמן קצר יותר אך הדבר תלוי בבעיה וביכולת של המטופל להתמודד עם טיפול מורכב כל כך בזמן קצר.

למה חשוב לפנות לרופאים מקצועיים לשיקום הפה ולא לרופא שיניים מתחיל?
מרפאת מדיקליניק שבתל אביב, אשר נמצאת בבעלות רופאי שיניים מקצועיים  עם ניסיון מעל ל35 שנה שרכשו את המרפאה, מציעה מגוון רחב של טיפולים לשיקום הפה ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר ועם התוצאות הטובות ביותר.
ההבדל העיקרי בין רופא אשר מתמחה בתחום שיקום הפה לבין רופא שיניים אחר הוא ההכשרה הנקודתית והפרטנית יותר שאותו רופא עובר. במרפאת מדיקליניק תמצאו רופאים מקצועיים אשר למדו להעניק את הטיפול ברמה הטובה ביותר ולהתאימו בצורה המדויקת ביותר למצב הפה של המטופל. בנוסף, במרפאת מדיקליניק מתמחים באבחון הבעיה ובתכנון תכנית טיפול אשר ניתן יהיה לבצע ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, במרפאה נעשה שימוש אך ורק בחומרים החדשניים והטובים ביותר שקיימים בתחום שיקום הפה.

מדיקליניק – בית אירופה , שד' שאול המלך 37 תל אביב – טל': 036911138

מרפאת מדיקליניק, מדיקליניק רפואה שיניים, מדיקליניק רופאי שיניים


לוח אירועים טבעי
<< מאי 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן