טבעי,רפואה משלימה, רפואה טבעית, רפואה אלטרנטיבית, טבעי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
מודעה מתוך פורום כתיבה רוחנית -   
אוקי.... אני מקווה שזה לא ארוך מדי...
פורסמה בתאריך: 25/09/2007 20:17
המשוואה המפורסמת של אינשטיין - הסבר:

E מייצג אנרגיה. m מייצג את המסה, וc את מהירות האור. זאת אומרת, שכאשר חומר נמצא במהירות האור בשנייה, הוא מומר לאנרגיה. זאת אומרת, שאנרגיה היא חומר בתנועה או שחומר הוא אנרגיה במצב מנוחה, איך שלא תרצה לנסח זאת. כך נשמר חוק שימור החומר, שקובע שחומר לא יכול להיווצר ולא להיהרס, וכל החומר שאי פעם היו קיימים היום, אלא רק בהרכב אחר. זאת אומרת, שכאשר חומר מתפרק החומר לא נעלם, אלא האטומים שבו מתרכבים לחומר אחר. מחוק שימור החומר והמשוואה הזאת נובע שהכל הוא הכל, משמעו החומר=אנרגיה ולהיפך, ולכן כל מחקר על החומר הוא גם בהכרח מחקר על אנרגיה.

עכשיו, בהקשר לאמונה שלי -
אני מאמין שהנשמה היא אנרגיה, והגוף הוא חומר. זה מחייב את זה שכאשר הגוף מת ( ז''א, החומר מתפרק ומתרכב מחדש ), האנרגיה נשארת, ז''א הנשמה נצחית ולא יכולה למות.
ובאשר לאמונה שלי על רעיון הכל, אני מאמין שמכיוון שהאדם הוא X חומר וY אנרגיה, והוא מהווה חלק מהעולם ולא ההיפך, אז האדם הוא חלק מהכל ( אלוהים ), ולא אלוהים חלק מהאדם.

כמובן, שאם ניכנס לפילוסופיית המוסר, אזי אלוהים הוא חלק מהאדם ולא להיפך ( "אם אלוהים לא קיים, היה צורך להמציאו " קאנט ). אבל מבחינה מדעית - האדם חלק מהכל, הקוסמוס, אלוהים, האינסוף, התודעה האוניברסאלית, או איך שלא תרצה לקרוא לכך ( למרות שלדעתי למודעות המוחלטת הזאת כן יש חוקי מוסר ברורים ).

בצורה מתמטית אני אנסח את זה ככה - האדם ER אלוהים, חוץ ממוסר =/ מאלוהים ( מטעמי העניין שזה פשוט עוד לא הוכח ). לגבי המוסר, זה כבר סיפור אחר לחלוטין ( ומרתק לדעתי לא פחות ), ועבורו אני ממליץ על " הביקורת על התבונה הטהורה " של קאנט. בקצרה לגבסי המוסר, עוד לא הוכח מה המוסר המוחלט.

:)
כמו שלמעלה, כך מטה
בהודעה זו צפו 8 אנשים
   
אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לטיפול כלשהו