טבעי,רפואה משלימה, רפואה טבעית, רפואה אלטרנטיבית, טבעי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
מודעה מתוך פורום רייקי והילינג -   
מהרהורי ליבי... שבת שלום
פורסמה בתאריך: 06/11/2010 10:06
היי יפעתי ושבת נפלאה לכולם
רציתי לשאול אותך שאלה קטנה ומשם נולד הרצון לקצת שיתוף על מה שעובר עלי מאז שסיימתי רייקי 2 אצלך. אני בטוחה שעוד הרבה יתחברו לתחושות.

במהלך רייקי 1, לא היו בסביבתי אנשים שיכלתי לתרגל עליהם את הטיפול ברייקי וקצת התבאסתי מזה...אך לאחרונה, לאחר שזימנתי את זה במודע או שלא, מסתמן שהיקום מביא לפתחי את כל מי שצריך ורוצה לקבל עזרה על מנת שאוכל לתרגל את הטיפול באמצעות האנרגיה הנפלאה הזו של הרייקי, אם בטיפול מלא, קצר, מקומי או ע"י שליחות רייקי ואוטוטו גם טיפול מלא מרחוק (הולכת לנסות על אמא שלי כנראה:)).

התחלתי כבר לקבל בקשות טלפוניות מחברים ובני משפחה מרוצים שמבקשים שאשלח להם רייקי לכל מכאוב, ניתוח, בדיקה, קבלה ללימודים ועוד ועוד.
בנוסף, התחלתי לטפל כפעמיים בשבוע במישהי שמנסה להיכנס להריון על מנת לנסות ולעזור לה באמצעות הרייקי לקבל את התובנות הנכונות באשר לכניסה להריון ולהיותה אמא (טיפול שאגב מניב תוצאות מדהימות כבר לאחר 6 טיפולים הן מבחינה חווייתית כמטפלת ומבחינת התובנות, ההארות, השיתוף וההיפתחות של המטופלת כלפיי).

המפגש עם אותה בחורה וההזדמנות לטפל בה לא ארעו במקרה וקרו יום לאחר המדיטציה במפגש רייקי 2 האחרון, שבה ראיתי את עצמי בעתיד, נוטשת את עיסוקי כמהנדסת תוכנה וחולקת את זמני בין המוזיקה שאני יוצרת וכ"כ אוהבת לבין טיפול באמצעות רייקי. זה רק בא להראות לי שעם האמונה במטרה שאנחנו שואפים להשיג, הדרך מגיעה בקלות כ"כ רבה ובזרימה מבלי שאפילו נתאמץ ונחשוב עליה יותר מידי.

ואחרי כל הדברים המדהימים האלה, אני מחזירה את עצמי לנקודת ההתחלה שממנה יצאתי ללימודי הרייקי והיא - בראש ובראשונה על מנת לעזור לעצמי.
קל לשכוח את זה כשמצליחים לעזור לאחרים ולאבד את הפוקוס בנתינה אינסופית.
לכן, בימים אלה, אני מנסה לאזן כמה שיותר את הנתינה לאחרים ולעצמי, כך שאהיה במקום כמה שיותר מלא, שלם ומאוזן, כי רק ממקום כזה אוכל לאפשר לעצמי לתת לאחרים בצורה נקייה ואפקטיבית.

ומתוך כל ההתנסויות הללו מתעוררות שאלות שהתשובות עליהן הן בדרך כלל - לכי בעקבות הלב וסמכי על האינטואיציה שלך כאדם וכמטפל וזה עובד תמיד:)
בכל אופן, תמיד כיף לקבל ממך טיפים לאחר שנים רבות של התנסות ונסיון בטיפול בעצמך ובאחרים, דבר שיכול רק לעזור לי לגדול כאדם וכמטפלת.

ואם שרדתם עד לכאן (אני יודעת שאני מדברת הרבה, עובדים על זה.....חחח)
שאלה קטנה, האם ישנה איזו מגבלה/טיפ עוזר במיוחד בשליחת רייקי/טיפול לאדם שעבר ניתוח קיצור קיבה לפני מספר ימים ומחלים בבית?
המון תודה ומברכת על כך שהכרתי אותך ואת האנשים הנפלאים במסעי לעולם הרייקי המופלא
נשיקות ושבת שלום
אשרת
Oshrat
בהודעה זו צפו 25 אנשים
   
אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לטיפול כלשהו