טבעי,רפואה משלימה, רפואה טבעית, רפואה אלטרנטיבית, טבעי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
מודעה מתוך פורום יעוץ והכוונה -   
תשובתי
פורסמה בתאריך: 05/03/2010 20:29
שלום רב,

ראשית כל, אשמח לדעת באיזה מצב את נמצאת היום,כי דיברת פה על זמן עבר,על דברים שקרו.
דבר שני, בן אדם שנמצא במצב בו את מתארת את עצמך לא יכול לקבל ולהכיל מחשבות של אחרים,דעות של אחרים,התנהגויות של אחרים וכו' מכיוון שהבן אדם לא יכול להכיל את עצמו אז איך הוא יכיל אחרים????
לפעמים אנו רוצים לשתף את הסביבה שלנו במה שאנו עוברים ומצפים כפי שציינת כבר לשמוע את מה שאנו רוצים וזה לא עובד בצורה שכזאת.
קחי בחשבון שלא תמיד שכשאת משתפת אחרים את צריכה לקבל ולשמוע פידבק מסויים מהם,עצם הדיבור שלך על מה שאת חווה מהווה שחרור מסויים ולא תמיד יש לצד השני מה לומר- ולא בגלל שאינו רוצה אלא שיכול להיות שאינו יודע מה לומר.
במקרה שלך חשת כי מזלזלים בך וזה שוב - בא מהמקום שלך בלבד!! אינך היית במצב של לקבל ולכן כל דבר שנאמר לא נראה לך ולא בא לך בטוב,אבל זאת רק הרגשה שלך ואני בטוחה שאף אחד לא מעוניין ברעתך.
ואת יודעת מה....לפעמים צריך לדעת גם את מי לשתף ומתי....
תראי, עברת שינויים ולא ציינת גם למה- אבל אם תסתכלי על זה ממקום אחר,ממקום חיובי יותר בשביל עצמך- תביני ששינויים בחיים הם לא בהכרח דבר רע אלא להיפך-שינוי זהו דבר מאד טוב,אין ספק ששינוי אחד גורם לעוד שינויים בחיים, השאלה לאן "לקחת" את זה???? הבחירה שלך הייתה לקחת זאת למקום לא טוב,ולמה זה בעצם אני שואלת אותך???
יכול להיות גם שעצם התהליך עצמו (השינוי!!) גורם לך להיות מבולבלת כי בעצם עברת "ממקום" אחד "למקום" אחר- אז במקום להסתכל על חצי כוס הריקה-הסתכלי על חצי הכוס המלאה וחישבי מה הטוב שבכל זה? מה הטוב שקיבלת מכל השינויים האלו?? מה גרם לך לעשות אותם?? האם את בן אדם שרגיל להיות במקום אחד בטוח ועיקבי???
מבולבלת, אל לך להיות כזאת - ואומר שנית -
שינוי זהו דבר טוב מאד...ואם זה משהו שהיה צריך לקרות אצלך,סימן שאת כנראה במקום הנכון היום והיית צריכה לעבור זאת ואין מה לעשות חמודה החיים שלנו רצופים בקשיים כאלו או אחרים ואם משהו עובר בקושי מסויים תלמדי לקבל גם את זה כי בסופו של דבר את רק תצמחי ותלמדי מכל התהליך עצמו..ומהדרך שעברת.
זה הכל עניין של בחירה - איך את בוחרת להסתכל על הדברים שבחייך!!!

בהצלחה ושבת שלום,
אורית
"אין דרך אל האושר...האושר הוא הדרך"
בהודעה זו צפו 61 אנשים
   
אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לטיפול כלשהו