טבעי,רפואה משלימה, רפואה טבעית, רפואה אלטרנטיבית, טבעי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
לוח אירועים טבעי
<< מאי 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
מודעה מתוך פורום יצירת מציאות -   
מה לבחור!
פורסמה בתאריך: 15/01/2008 00:19
שלום לרמי היקר ולכל באי הפורום הנכבד הזה!
כידוע לך רמי, אני מעריכה מאוד ואפילו מעריצה! את הלך החשיבה שלך ואולם בענין הפלפלים (!) אנו כנראה לא רואים עין בעין ואני גם לוקחת בחשבון שאולי פיספסתי משהו (בדברים שכתבת).
כך או כך! דעתי היא כזו: "...אם בכל מקום שאליו אני פונה תמיד יש רק פלפל ירוק" זוהי הזדמנות לדעתי לשאול את עצמי: איך זה?!/הכיצד אני יוצרת במציאות שלי רק פלפלים ירוקים??? והלא מי אם לא אני יוצר את המציאות שלי/את מה/מי שנוכח בה?!
ובמילים אחרות, אם אני "נתקלת" רק בפלפל ירוק אזי זהו לדעתי בדיוק הסימן לכך שאני זו שבוחרת רק בסוג הזה תחת לבחור בסוגים/זנים אחרים. ולא! אני לא מסכימה איתך! שלבחור זה רק מתוך מה שיש לי מול העיניים. אני חושבת שהבחירה נוצרת עוד (והרבה קודם) במוח שלי ואם במוח שלי (קרי במחשבות/דימיון שלי) אני מגבילה את עצמי לפלפל ירוק (לגברים מדכאים או מדוכאים) אז שם נעשית הבחירה ואת הבחירה הזאת אפגוש במציאות.
ולכן הפתרון הוא גם לא - או לוותר על זוגיות או להתמודד עם הגבר היחידי שבשטח - אלא לשנות את המחשבה שלי/את הבחירות שלי ולהתחיל ליצור/לראות - קודם כל בעיני רוחי - שאני יכולה להיות עם מישהו שאני נהנית בחברתו. תחת לדמיין (מה שכפי הנראה עשיתי עד עכשיו) שאני ראויה רק לסוג מסויים.
אם אני הולכת לסופר לקנות גבינה ואני בוחרת את הגבינה המעופשת ביותר - במקום את הטריה ביותר - אני אוכל להתפלא על זה שהגבינה לא טעימה לי?! ומבחינתי הגיעה העת לבחון מחדש את הבחירות שלי. פשוט לתת את דעתי על איזה מן גבר באמת הייתי רוצה לפגוש? והכוונה היא לא ליצירת רשימה סגורה של דברים אלא לרשימה של דברים - שבעיניי - הם חיוביים ואני מעריכה אותם. ולא - להתמודד עם מה ש"נקרה בדרכי". לילה טוב אהובים (:
If you want to be happy, the first thing you have to do is be happy
בהודעה זו צפו 14 אנשים
   
אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לטיפול כלשהו