טבעי,טארוט, טארוט, גלגל המזל
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
גלגל המזל- שיעור של שינויים ותהפוכות בחיינו.
תאריך פרסום: 26/07/2013
מאת: רוני שדה
תגיות: טארוט

גלגל המזל- שיעור של שינויים ותהפוכות בחייו

גלגל בצבע כתום, רקע כחול, דמויות לא מהעולם הזה ופירושים שאיש לא מבין בקריאה ראשונה, קלף טארוט גלגל המזל מוסיף צבע אחר לקריאה, אך בא לידי ביטוי בשגרת חיינו כל כך בעולם החומר. מה לפי דעתך בולט בקלף הזה? התשובות שאני מקבל מלקוחותיי ואנשים שבאים לייעוץ הם: "זה מראה על מזל", פעם ככה ופעם ככה ועוד בסגנון. אך מה קלף כזה רוצה לספר לנו בעצם? ומה אנחנו לומדים ממנו?

קלף טארוט גלגל המזל – האם כל שינוי הוא תהפוכה?

שאלה מעניינת או עובדה? האם החיים הם פעם למעלה ופעם למטה? האם יש דרך לשמור על עצמינו למעלה? קלף טארוט גלגל המזל חושף בפנינו את העובדתיות הפשוטה של החיים. אנחנו חווים עליות וירידות, אכן פעם כך ופעם כך. אך זה רק למראית העין. קלף זה מתוך קלפי הטארוט מעביר לנו מסר חשוב, שאם נלמד על תבנית החיים, נלמד להכיר בשינויים ולא ללכת נגדם, נמנע שינויים ותהפוכות קיצוניים בחיינו או לפחות חוויית השינוי לא תהייה קיצונית.  

שינוי או תהפוכה? מה אתם אומרים?

שימי (שם בדוי) קיבל אתמול מכתב פיטורין מחברה בה עבד 20 שנה, המשכורת הייתה גבוהה והתנאים גם כן.  יש לו התחייבויות והכל לפי הספר. כאן נכנס אליו לחיים קלף גלגל המזל, הוא יכול לקבל את השינוי ולהתקדם הלאה בחיים והוא יכול לבחור לראות את הקושי, לשאול למה זה קרה דווקא לו "וללכת נגד השינוי". באופציה השנייה שימי נצמד לנקודה בה הוא עומד ולא ממשיך להתקדם עם הגלגל ואז מתחיל שיעור בחיים שלו והשינוי הופך לתהפוכה קיצונית. לפעמים מקושי ואתגר אחד אנחנו יוצרים לעצמינו אתגרים נוספים בגלל איך שאנחנו מקבלים אותו.

קלף טארוט גלגל המזל- איך לקרוא אותו?

האם הקלף הזה טוב או רע? אני לא חושב שאני יודע לענות לך, זה תלוי בנו! יש אנשים שרואים את החיים כגלגל ואומרים אלו החיים ויש את אלו שבוחרים ללמוד כמו הדמויות עם הספרים מסביב לגלגל. אני מאמין שאם נשאל את עצמינו למה אני חווה את השינוי התשובה תעזור לנו להחזיר את השליטה לחיים. לפעמים או יותר נכון לומר כמעט תמיד, מציאות היא פונקציה משתנה וכאשר אנחנו נקשיב לצורך בשינוי ונעשה את הפעולות בעצמינו לא נחווה את החדות של העליות והירידות. לפני שהבוסים יבינו שאנחנו כבר לא מתאימים למקום העבודה אנחנו נתחיל ללמוד מקצוע שני לחיים שימלא אותנו, לפני שנקנה אוטו חדש בכסף של הבנק אנחנו נחליט לקנות אוטו בהתאם ליכולות שלנו ומידת השינוי שזה יצור לנו בחיים תהייה כזאת אתה אנחנו יכולים להתמודד.

ולקינוח יש מקצועות של תהפוכות ושינויים, נכון מאוד אני מדבר על שוק המניות

לפני יומיים דיברה איתי לקוחה בטלפון ושאלה האם תהייה לה יציבות כלכלית, ואיזה קלף כיבד אותה? נכון גלגל המזל. אמרתי לה היציבות שלך בשלב זה מושפעת מהכנסות לא יציבות שיודעות הרבה שינויים גלובליים. לאחר כמה דקות היא אמרה נכון, אני עוסקת בשוק ההון באופן פרטי. הינה דוגמה קלאסית למציאות של שינויים ותהפוכות מתוך בחירה. במקרים כאלו ההמלצה היא שיטת הצבירה. לנהל חסכונות בטוחים לצד ההתעסקות המאוד דינאמית על מנת לשמר את היציבות והשליטה בחיים.

 

 

 לכניסה לאתר של רוני שדה לחצו על הקישור ronysade.co.il
 
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן