טבעי,סוכרת, סוכרת מבוגרים, רפלקסולוגיה, רפואה סינית, אינסולין
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
על סוכרת ורפואה משלימה
תאריך פרסום: 29/11/2007
על סוכרת ורפואה משלימה
 
סוכרת היא תופעה רחבת מימדים המהווה שם כולל לתסמינים הנובעים מהפרעה הורמונלית. את הסוכרת נוהגים ברפואה המערבית לחלק לשלושה סוגים - סכרת תלוית אינסולין, המכונה גם סוכרת נעורים, סוכרת שאינה תלויה באינסולין וסכרת הריון.

במאמר הנ"ל בחרתי להתייחס לסוכרת שאינה תלוית אינסולין או בשמה המוכר סוכרת מבוגרים.

למרות שהסכרת היא מחלה מוכרת ביותר, לרפואה המערבית אין עד היום דרך למנוע אותה לגמרי אלא רק לאזן את האדם החולה. בהתאם לחומרת המחלה, האדם יאלץ לסגל אורח חיים קפדני ולהיות תלוי בתרופות על מנת לשמור את רמות הסוכר בריכוז התקין. גם במצב של סוכרת המאוזנת בתרופות לא תמיד נעלמים כל הסימפטומים הלא נעימים שמתלווים למצב גופני זה.
 
עם התפתחות המחלה יופיעו ויצטברו סיבוכים ארוכי טווח כגון בעיות של כלי דם, הפרעות ראייה, תפקוד לקוי של הכליות,חולשה והפרעות תחושה בכפות הידיים והרגליים (נוירופתיה), תנודות בלחץ הדם, הפרעות במערכת העיכול, פצעים וזיהומים, תסמונת המנהרה הקרפלית ועוד.

ל רפואה המשלימה הסתכלות אחרת על מחלת הסוכרת, החלוקה לסוגים השונים קשורה לאיבחון הסיבות למחלה והטיפול בהן. הסימפטומים הספציפים עליהם מתלונן האדם עוזרים למטפל להגיע להבנה טובה יותר של סוג הסכרת ממנה סובל המטופל ועל ידי כך להתאים לו את טיפול הטוב ביותר. בעזרת אבחנה מדוייקת, טיפול נכון ושמירה על אורח חיים מאוזן ניתן להיפטר לגמרי מהסימפטומים, למנוע את הופעת הסיבוכים ארוכי הטווח ולשפר פלאים את איכות החיים, לרוב ללא תלות בתרופות.

אחד הפתרונות האפקטיבים ביותר לטיפול בסוכרתיים הוא טיפול משולב של רפלקסולוגיה, רפואה סינית וטיפול בלייזר רך.
הטיפול המשולב מותאם באופן ספציפי למטופל ולמגוון הסימפטומים אותו הוא מציג שלא כמו בהתייחסות המערבית למחלה בה הטיפול וההמלצות דומים אצל כולם.  אדם שסובל באופן במיוחד מצמא, שתן רב ותכוף, הזעות לילה ורעב, יטופל אחרת מאדם שמציג תמונת סימפטומים של צמא גדול, חוסר מנוחה, שיעול יבש, עוד יבש וצרידות או מאישה שמתלוננת בעיקר על רעב תמידי, צימאון למשקאות קרים, תחושת שריפה באפיגסטריום, אולכוס ועצירות.

הרפלקסולוגיה טובה במיוחד להרגעה, אפקט חשוב ביותר במטופלי סוכרת שכן ידוע היום שלחץ נפשי ומחשבות טורדניות מחמירות את הסמפטומים ומרעות את המצב. היום מוסכם גם על רופאים וגם על מטפלים ברפואה משלימה שתקופות של לחץ נפשי או ארועים טראומטים, בד"כ מאיצים את התפרצות המחלה ובמקרים אחרים מדרדרים את מצבו של מי שכבר חולה. מסיבות אלה עבודה על הרגעת הנפש חשובה ביותר. כמו כן, רפלקסולוגיה מסייעת בהסדרת הסירקולציה של הדם ובכך להטבה משמעותית בזמן החלמה מפצעים, מניעת נמקים, נוירופתיה, תחושות שריפה וכדומה' בכפות הרגלים ועוד.

הרפואה סינית (דיקור וצמחי מרפא) נותנת מענה כולל למצבו של המטופל החל בתחושות החום, הצמא, ההשתנה התכופה, הזעות הלילה, תפקוד הכליות, התנודות בלחץ הדם, בעית הראייה, מניעת זיהומים בדרכי השתן ובעור, העייפות ובעיות השינה. כמו כן, הרפואה הסינית אפקטיבית במיוחד לטיפול בבעית הנוירופתיה- תחושות קהות ועקצוץ בכפות הרגלים ומניעת נזק כרוני לעצבים. בעזרת דיקור והמלצות תזונה מתאימות לסכרתיים, ניתן לסייע משמעותית גם בבעית ההשמנה ממנה סובלים 90% מהסכרתיים. השיטה עובדת על מציאת שורש הבעייה הספציפי לאדם הסובל וטיפול בו. כתוצאה כל שלל הסמפטומים המתוארים נעלמים.

טיפול בלייזר רך- הטיפול בלייזר רך הוא טיפול ייחודי. במחקרים חדשים שנערכו נמצא כי טכנולוגית הלייזר הרך אפקטיבית במיוחד למצבים של כאבים אקוטים וכרוניים, פצעים וצלקות ומסוגלת לשקם בעזרת חידוש תאים. את הטיפול אנחנו מציעים לסובלים מסתימות בכלי דם, תסמונת המנהרה הקרפלית, פצעים שאינם מחלימים, נוירופתיה, וכאבים מסוגים שונים כגון כאבי גב, מפרקים, ברכיים ועוד. אנשים הרגישים במיוחד לדיקור יכולים לקבל טיפול ממוקד בלייזר רך המחליף את המחטים המסורתיות.

מנסיונינו אין צורך לחיות עם סכרת, יש מענה מעולה לסמפטומים הלא נעימים מהם סובלים סוכרתיים והוא בהחלט בהישג יד.
היום כשתחום הרפואה המשלימה נכנס עמוק לתוך המיין סטרים ומקבל הכרה גם מאנשי הרפואה המערבית, אין צורך להמשיך ולסבול, יש מגוון פתרונות מעולים שמציעה הרפואה המשלימה שעוזרים בהפחתת הסמפטומים עד העלמותם כליל ובהשגת שיפור משמעותי באיכות החיים. הטיפול ברפואה המשלימה מתיחס לאדם תוך הבנת המורכבות הפרטית של מצבו ולא מתייחס להגדרה הכוללנית סוכרת.

רק בריאות
יפעת ישראלי
 Lic.Acמומחית ברפואה סינית ורפלקסולוגית בכירה
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן