טבעי,חלום, חלומות, חלימה מודעת, חושים,שינה,תחושה
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
חושים וחלום
תאריך פרסום: 31/01/2008
בחלומות אנו נצבטים  נדקרים  נחתכים ולהבדיל מתנשקים  טועמים מריחים ומגיעים לשיא מיני מתוך שינה.
לגוף יש זכרון שמאוכסן ברמה התאית כל מגע שקיבלנו מאוכסן שם והזכרון מוכן לשלוף אותו עם קבלת הטריגר המתאים.
לעיתים יוגה מדיטציה טיפול אנרגטי או עיסוי  מעיר זכרון גופני רדום ואז יש הצפה של תחושות מראות ריחות וכולי....הזכרון נשלף במלוא חיותו  ואנחנו עומדים משתאים מול שפע המידע שקיבלנו אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים אוסיף שזכרון גופני אחד ויחיד שווה אלף תמונות - הוא חי מעורר ומעיר.
למשל להריח ריח של מאכל מסוים מהילדות או תבלין מסויים משאיר אותנו נסערים ומלאי דמעות  ככה בדיוק סבתא שלי הכינה את זה... או אמא שלי... ניתן לתכנת את תאי הגוף שיקבלו שפע של חמצן על ידי תירגול נשימה ועל ידי תירגול אמירות חיוביות שיאמרו לו שהוא ואנחנו עובדים ביחד מתוך הרמוניה ובשיתוף פעולה ואנחנו מלאי אהבה.
 
בטיפול בחולי סרטן מוכח כיום ששיטות של דמיון מודרך יעילות.
כלומר מצבי חולי הם מצבים שבהם הגוף מאותת על ידי מצוקה גלויה על מצב של חוסר ועל חסכים או חסימות. אגב בהרצאה שאני נותנת בנושא שפת גוף אני מדגימה על הקהל כיצד תנועתיות מסויימת מעידה על היושב בגוף  כיצד מרכזים אנרגטים פעילים או חסומים באים לידי ביטוי על ידי הליכה ישיבה ועמידה ואיפה ואיך ניתן לאתר חסימות.  ניתן לעבוד דרך הגוף על מצבים רגשיים ואנרגטיים אך ניתן לעבוד כמובן גם בכיון ההפוך. כיון שיש קשר בין כל מערכות הגופים שלנו. תרגיל יעיל לעודד הקרנה חוץ גופית אתרית
ללכת לישון מעט צמאה להשאיר על השולחן במרחק כמה מטרים כוס מים  ולתת השאה טרום השינה שאחרי ההרדמות ייצא הגוף האתרי לשתות...
נסו זאת כמה לילות ברציפות ותתנסו בחלימה צלולה מעין כמוה ואולי גם בהקרנה אתרית ממשית.

לסיכום:  הגוף זוכר הכול  הזכרונות הגופנים שלנו ניתנים לחויה מחדש בעקבות טריגרים מסויימים במצבי פוסט טראומה אנחנו מנסים להשתחרר מהרגשות המעיקים על ידי כך שנשחזר את החויה הגופנית מחדש בתוך סיוטים.   עבודה על העצמת הגוף ובעיקר נשימה במשולב עם מתן מגע נעים לגוף כמו מים או עיסוי ייצור זכרונות גופניים טובים ומרגיעים שיכולים לעמוד מול הטראומות. ולחזק את הגוף.
טיפול באור ובדמיון מודרך יסייעו גם הם.
לגוף מודעות משלו שאנחנו יכולים לגייס לטובתנו.
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן