טבעי,רפואה משלימה, רפואה טבעית, רפואה אלטרנטיבית, טבעי
לדף הבית שיטות טיפול סרטונים מאמרים סיפורים
חפש מטפל לוח מודעות צור קשר פורומים לוח אירועים
פרסום באתר
מה את/ה מחפש/ת?  
 
חפש/י מטפל עפ"י סימפטום או עפ"י התמחות: - -
סרטונים
מאמרים
סיפורים
שיטות טיפול
רשימת מטפלים
פורומים
לוח מודעות
איך נדע מי אנחנו ואיך נדע אם יש תקווה
תאריך פרסום: 07/12/2008
איך נדע מהו הייעוד שלנו?
הרפואה השאמנית עסקה ועוסקת במכלול חייו של האדם. לא רק בכאביו הגופניים והנפשיים אלא גם בהכוונתו אל ייעודו. דווקא בעולם כל כך מפותח ובעל כל כך הרבה אפשרויות אנחנו יכולים ללכת לאיבוד מעודף ההצע והרבה פעמים אנחנו לא יכולים לבחור כיוון שאנחנו מתאימים לעסוק במגוון תחומים, ואז אנחנו אובדי עצות ולא יכולים לבחור ויש גם אפשרויות שכרגע נעלמות מעינינו,אין לנו כלים לראות אותם.
 
תגידו לעצמכם, איך זה יכול להיות שאדם שלא מכיר אותי ורואה אותי בפעם הראשונה בחייו ולא יודע עלי כלום .מה למדתי, איך אני חושב ,מה אני אוהב,מי אני בכלל, יכול לייעץ לי מה טוב בשבילי.

כן,יש אפשרות כזאת, ברפואה השאמנית אכך יש יכולת לשאול שאלות ולקבל תשובות.
המרפא השאמני יודע איך להגיע לקשר עם דמות נשמתך,לראות אותה, לשאול אותה שאלות ולקבל תשובות המסתברות מאד נכונות ומכוונות באופן מפתיע ומדויק מה יעוד נשמתך בגלגול זה.זה נקרא למצוא את בית הנשמה שלך. המקום הטוב ביותר בו היא תרגיש בבית.
 
אנחנו חיים בעולם שהציונים, התעודות מעידים בשבילנו מי אנחנו. ומה אם אנחנו מתאימים למשהו שבכלל לא נבחן באמות מידה אלו.
לדוגמה שחיינית מעולה שעסוקה בתחום השיווק, לא אוהבת את עבודתה וגם לא מצליחה להתפרנס ממנה כראוי. ממשיכה בה כיוון שזה מה שהיא עושה .לא העיזה לחשוב על שינוי שיותר מתאים לה.
במשך הטיפול ראיתי את דמות הנשמה  בעיני רוחי כשהיא מטפלת בילדים בעלי לקויות שונות בתוך מי בריכה אהבתה של השחיינית למים והיכולת שלה להרגיש נינוחה ושולטת בהם מתאימים מאד לעיסוק זה. מה עוד שנראה שהיא מלאת אהבה לילדים.
כל זאת הבנו אחרי שהנשמה כיוונה אותנו לכך .עד היום היא לא העיזה לחשוב לשנות וללכת אחרי צו נשמתה. היא לא קשרה בין אהבתה למים לאפשרות  רצינית לשלב זאת בחייה כמקום עבודה.
 
הריפוי השאמני עובד עם הנשמה יש שנקבל תשובות שנהיה מאד נדהמים ולא יכולים להסכים אתם ברגע ראשון, זה יכול לגרום למהפך בחיינו. אבל אחרי מחשבה נראה שזה בעצם מה שאנחנו מתאימים לעשות. אפשר לממש חלום ואפשר לחיות בחוסר יכולת לממש אשליה.
עיסוק מסוים נחשב יותר, או המשפחה שכנעה ללמוד משהו, נקלענו שנים לתוך עיסוק מגביל ומשעמם, האגו שלנו מחשיב מעמד חברתי מסוים אנחנו במלכוד והנשמה כואבת. אני ממליצה לנסות, לקבל מסר מתוך נשמתנו.
 
טיפ קטן - אם אנחנו נהנים בעת העיסוק שלנו סימן שאנחנו במקום הנכון.
לוח אירועים טבעי
<< אפריל 2024 >>
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
להוספת אירוע / סדנא לחץ כאן